آخرین اخبار

19. آبان 1401 - 7:46   |   کد مطلب: 10914
نشست هم اندیشی مشورتی و روشنگری حوادث اخیر با حضور آیت الله ملک حسینی و مسئولان شهرستانی در بهمئی برگزار شد.

هم اندیشی مشورتی و روشنگری مسائل روز به ویژه حوادث اخیر،با حضور آیت الله ملک حسینی نماینده مردم خبرگان رهبری استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.

 

در این نشست آیت الله ملک حسینی ضمن تشکر از برگزاری این نشست گفت: هرچیزی باید در راستای عدالت باشد و ما در مسائل فرهنگی و اقتصادی باید عدالت را اجرا و پیاده کنیم تا بتوانیم جامعه ای سالم را شاهد باشیم.

 

وی ادامه داد:مسئله حجاب و‌عفاف جزو نوامیس قانون است و‌تغییر آن ممکن‌نیست و ما باید با برگشت به مدارس و‌تربیت صحیح در آن، سبک زندگی ها را ساماندهی کنیم و‌اهمیت نقش حجاب و‌عفاف و‌حیا برای دانش آموزان شفاف بازگو‌ و نشان داده شود.

 

آیت الله ملک حسینی در ادامه بیان کرد:عقب نشینی از آرمانها به معنای شکست در مقابل دشمن است و اگر ما کوتاه بیاییم پیروزی را تقدیم دشمن کرده ایم و این موضوع با آرمانهای ما بسیار تناقض دارد.

 

 

 

وی در خصوص اتفاقات اخیر آنهم در میان قوم لر گفت:در اتفاقات اخیر کمترین میزان بی حرمتی به لباس و روسری در میان قوم لر اتفاف افتاد ،باید بر غیرت قوم بزرگ لر درود فرستاد و برای نسلهای امروز ما این غیرت و ناموس پرستی بازگو شود تا در آینده به مشکلات این چنینی برخورد نکنیم.

 

 

 

وی درخصوص رعایت اصول امر به معروف و نهی از منکر گفت:اگر ما به صورت لایه بندی و طبقه بندی برای امر و معروف و نهی از منکر عمل نکردیم،معنی آن این است که نخواسته ایم نتیجه دهد و امروز یکی از مشکلات جامعه ما همین است.

 

 

 

آیت الله ملک حسینی در خصوص فضای گفتمان اظهار داشت:فضای گفتمان نیاز به افراد متخصص برای بیان موضوعات دارد و اگر غیرازاین باشد، قطعا خلاف است و تصمیم بر نابودی اهداف گفتمان است.

 

 

 

وی درپایان گفت :باید به آینده امیدوارانه نگاه کرد چراکه فتنه ها تمام خواهد شد اما بسیار ناراحت کننده خواهد بود که با اعمال و رفتارمان به ویژه مسئولان، فتنه دیگر در کشور عزیزمان رخ دهد.

 

 

 

در ادامه علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی گفت:مردم بهمئی جزو بهترین انسانهایی هستند و قدردان انقلاب هستند البته که از قبل از پیروزی انقلاب هم روحیه ضد استکباری را نشان دادند و آنها انقلابی واقعی هستند.

 

 

 

 وی در ادامه گفت:هرجایی نیاز به حضور مردم برای انقلاب بوده،مردم ولایی و شهید پرور شهرستان بهمئی در میدان بودند و در مناسبتهای مختلف اینگونه این موضوع را ثابت کردند و نمونهه بارز آن را می توان در استقبال و تشییع شهیدان خوب را مشاهده کرد. 

 

 

 

محمدی اظهار داشت:جمعیتی بالغ بر ٣٠هزار نفر از شهرستان بهمئی و شهرهای اطراف در مراسم استقبال و تشییع شهدای حرم شاهچراغ در شهرستان بهمئی حضور پیدا کردند و با این شور ترس بزرگی در دل دشمن انداخته و نقشه های دشمن را نقش برآب کردند و ما باید قدردان این مردم انقلابی باشیم.

 

 

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک