آخرین اخبار

16. آبان 1401 - 6:41   |   کد مطلب: 10910
کیانی اصل گفت:نیروی انتظامی وسایر نیروهای امنیتی، مماشات راکنارگذاشته وبرای جلوگیری از به خطر افتادن بیش ازپیش امنیت مردم ،بااغتشاشگران داعشی مسلک برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

امام جمعه سوق در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به اینکه در نهاد، سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی موج می زند و ۱۳ آبان تجسم شرارت های آمریکا است گفت: این روز تاریخی و تجربه آموز بود که اسناد فراوانی از دخالت ها و غارت منابع ایران به دست دولت آمریکا در رژیم ستم شاهی و توطئه آنان علیه انقلاب اسلامی بود که اگر مروری داشته باشیم بر جنایت های آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به روشنی درمی‌یابیم که چه جنایت هایی در حق ملت ایران داشتند.

 

 

حجت‌الاسلام کیانی اصل برخی جنایات آمریکا را برشمرد و افزود: حمایت از گروه های تجزیه طلب در اوایل انقلاب، کودتای پایگاه شهید نوژه همدان، حمایت از گروههای تروریسم منافقین، حمایت همه جانبه از صدام وحشی، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت حدود ۳۰۰ نفر ، تحریم ملت ایران از اول پیروزی انقلاب، اعمال شدیدترین تحریم های تاریخ در سال‌های اخیر، به شهادت رساندن سردار دلها و افتخار کردن به این جنایت ، حمایت از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ،حبس میلیاردها دلار از اموال ملت ایران ، حمایت از آشوب و فتنه و اکنون هم که میبینید رسماً از آشوب‌گر ها در ایران و می‌خواهند با این اغتشاشات ایران را مثل سوریه کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه آمریکا علاوه بر تکرار سناریوی سوریه علیه ایران اهداف دیگری را هم را دنبال می کند تصریح کرد: تضعیف ایران در منطقه و مشغول سازی در درون مرز ها، تبدیل ایران از بازیگر پیشرفته به بازیگر وابسته، تضعیف گروه‌های مقاومت، تغییر معادلات منطقه‌ای و بین المللی، دشمنان با همه امکانات به میدان آمدند با استفاده از دستگاه‌های اطلاعاتی رسانه‌ای و ظرفیت فضای مجازی و بهره‌گیری از تجربیات گذشته در ایران تلاش می‌کنند که به ایران و ملت ایران ضربه بزنند.

 

 

کیانی اصل ابراز داشت: در واقع این فتنه اخیر یک جنگ احزاب است که پیامبر فرمودند« تمام کفر در مقابل تمام ایستاده است» و قطعاً ملت مسلمان ایران به دهان بدخواهان مشت محکمی خواهد زد و آنها را ناکام خواهد کرد.

 

 

این کارشناس مذهبی خاطر نشان کرد: در خواست و مطالبه ملت ایران پایان مماشات با آشوبگران و دستگیری و محاکمه عوامل اغتشاشات است.

 

 

کیانی اصل بیان کرد: از اواخر شهریورماه و بعد از ماجرای فوت مهسا امینی ، عده‌ای فرصت‌طلب سعی کردند با سوء استفاده از احساسات مردم و برخی تجمعات اعتراضی ، اقدامات رادیکال و خشونت طلبانه خود را در پشت پرده اعتراضات مردم دنبال کنند ، اقداماتی که هیچ رنگ و بویی از اعتراضات مسالمت آمیز و منطقی نداشت.

 

 

وی ادامه داد: برخی رسانه‌های تروریستی فارسی زبان و کانال های معاند چه تبلیغ جنگ شهری می کردند و لیدرهای تجزیه طلبان و منافقین برخی از اغتشاشات به سمت فعالیت های توریستی و شبه توریستی رفت و خشونت ها بیشتر شد با وجود به آشوب کشاندن برخی شهرها ، نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم ، با مردم مماشات و مدارا کردند تا مردم خودشان را از اغتشاشگران جدا کنند.

 

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: رفتار نیروهای نظامی جواب داد تا اینکه تجمعات محدود شد اما دوباره دشمن با استفاده از فضای اغتشاشات ، حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم زد چهره واقعی برخی از سازمان‌دهندگان را نشان داد که دست کمی از داعش ندارند.

 

 

 کیانی اصل افزوذ: اتفاقاتی که برای طلبه جوان شهید« آرمان علی وردی» در شهرک اکباتان افتاد یاد جنایات منافقین در دهه ۶۰ را زنده کرد.

 

 

وی با اشاره به اتفاقات رخ داده در کرج و حمله مسلحانه به نیروی انتظامی و قتل ناجوانمردانه یک بسیجی تصریح کرد: همه این اتفاقات نشان داد که عملاً برخی وارد فاز مسلحانه توریستی شده اند که امنیت همه ایرانیان را نشانه گرفته است.

 

 

کیانی اصل اظهار کرد: اگر در روزهای اول سیاست مدارا برای جدا شدن ثبت مردم از اخلالگران امنیت درست بود ولی با اتفاقات کرج حجت بر همه تمام شده که برخی صحنه گردانان آشوب های فعلی سیاست سوریه کردن ایران و قتل طیف گسترده از ایرانیان را در پیش گرفته اند.

 

 

وی عنوان کرد: از نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی درخواست داریم که مماشات را کنار گذاشته و برای جلوگیری از به خطر افتادن بیش از پیش امنیت مردم ، به طور قاطع در پی شناسایی و دستگیری آشوبگران و برخورد قاطع با داعش مسلک ها باشند.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک