آخرین اخبار

16. آبان 1401 - 6:38   |   کد مطلب: 10909
موسوی با بیان اینکه توسعه و افزایش تعداد پست برق از ضرورت های اولویت دار شهرستان است گفت: با ولی با وجود کاستی های بر جای مانده ،سال اینده قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد.

 در دیدار معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت برق کهگیلویه و بویر احمد با سرپرست فرماندار کهگیلویه مشکلات برق شهرستان بررسی شد.

 

 سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این دیدار گفت:نمی خواهم منکر خدمات به مردم شوم خدمات ارائه شده تا امروز ارزشمند بوده اما بدلیل گستردگی حوزه و عمق محرومیت زیرساخت های در نظر گرفته شده متناسب با جمعیت شهرستان کهگیلویه نیست و تا استقرار کامل زیرساخت های لازم در برق پایدار فاصله داریم. 

 

 

 

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه ظرفیت شهرستان در حوزه انتقال و توزیع است، افزود : تمامی مناطق شهرستان از یک پست تغذیه می کند و این در مواقع بحران شهرستان را با مشکل مواجه می کند و با فرض خارج شدن این ایستگاه توزیع امکان تداوم برق رسانی در شهرستان ممکن نیست.

 

 

 

وی با بیان اینکه توسعه و افزایش تعداد پست از ضرورت های اولویت دار شهرستان است تصریح کرد : برای عبور از اوج بار در سال گذشته بسیار تلاش شد ولی با وجود کاستی های بر جای مانده سال اینده قطعا با مشکل روبرو خواهیم شد. 

 

 

 

موسوی ساماندهی پایه‌های چراغ برق مزاحم در معابر برای توسعه خدمات شهری و روستایی را مهم برشمرد و خاطر نشان کرد : شرکت برق در راستای توجه به حقوق شهروندی با اهتمام ویژه تری عمل کند

 

 

 

 معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت توزیع نیز با اشاره به اینکه کیفیت خدمات و رضایت نسبی مردم از خدمات برق مهم و به بهبود زیر ساخت ها بستگی دارد ابراز امیدواری کرد با حمایت و پیگیری اولویت ها در راستای تامین برق پایدار اقدام می شود 

 

 

 

 انصاری ضمن ارائه گزارشی از تلاش های دست اندرکاران شرکت توزیع عنوان کرد: در سال گذشته حدود ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار در حوزه برق کهگیلویه در توزیع، تعمیر و تعویض شبکه، نصب ترانس و غیره هزینه شده است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک