آخرین اخبار

1. آبان 1401 - 22:49   |   کد مطلب: 10874
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویر احمد از افتتاح ۸ پروژه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد در هفته تربیت بدنی خبر داد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه افتتاح چمن مصنوعی روستای اکبراباد دهدشت گفت: در هفته تربیت بدنی ۸ پروژه عمرانی ورزشی در مناطق روستایی استان افتتاح خواهیم کرد ضمن اینکه سرانه فضای ورزشی از ۹۹ سانتی‌متر مربع به یک مترو یک صدم متر مربع رسیده است یک اتفاق بسیار خوب در جهش توسعه ورزش روستایی است.

 

دهقان کل اعتبار هشت پروژه را ۱۴ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این طرح ها با مساحت 8هزارو۵۰۰ متر مربع از محل اعتبارات استانی و هدایای خاص وزارت نفت صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: در راستای اهتمام ویژه‌ای که دولت سیزدهم در بحث توسعه ورزش و اعتدال مناطق روستایی دارد نگاه به بحث محرومیت زدایی و توسعه ورزش روستایی تمامی این پروژه‌ها در مناطق روستایی افتتاح شد.

 

 دهقان با اشاره به پروژه چمن مصنوعی شهرک اکبرآباد شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: این پروژه به مساحت هزارو ۵۰۰ متر مربع باهزینه یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان از محل تامین اعتبار هدایای خاص شرکت ملی نفت ایران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتمام رسید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک