آخرین اخبار

10. مهر 1401 - 23:39   |   کد مطلب: 10858
پدر سه قلوها گفت:در مدت این چند روز از تولد فرزندانم هیچ مسئولی از استان و حتی شهرستان سراغی از ما نگرفته و به دلیل شرایط مالی از خیرین و مسئولان درخواست حمایت دارم.

هفتم ماه جاری بود که شاهدتولد سه قلوهای دختر و پسر در بیمارستان مادر و کودک شهرستان گچساران بودیم که ۲ کودک از این نوزادان در بخش ویژه «ان ای سیو» بستری است.

 

 

 

جنیده، پدری است که به تازگی صاحب فرزندان ۳ قلو شده است و در این وضعیت اقتصادی چشم امید به کمک مسئولان استانی، شهرستانی و خیران دارد که برای تامین بخشی از مخارج نگهداری از کودکانش مساعدت کنند.

 

 

 

وی در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: با توجه به اینکه شغلم کارگری است و مستاجر هستم اما از تولد فرزندان سه قلویم خوشحالم ‌ و خدا را شاکر و سپاسگزارم که چنین نعمت بزرگی را به من هدیه داده است.

 

 

 

جنیده افزود:با توجه به هزینه های سنگین بیمارستان و مشکلات عدیده مالی برای تأمین هزینه پوشاک و شیرخشک و سایر ملزومات نگهداری از سه قلوها ما را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است.

 

 

 

پدر این سه قلوها در ادامه افزود: با توجه به اینکه ۲ تا از قل ها در بخش ویژه بستری هستندو هنوز هیچ درخواستی از سوی پرسنل بیمارستان درباره پرداخت هزینه ها نشده است اما امیدوارم مسئولان در این خصوص نیز کمک حال من و خانواده ام باشند.

 

 

 

وی ادامه داد: در مدت این چند روز از تولد فرزندانم هیچ مسئولی از استان و حتی شهرستان سراغی از ما نگرفته اما به دلیل شرایط مالی از خیرین و مسئولان شهرستانی و استانی درخواست دارم حمایتی برای اینکه بتوانم مخارج زندگی و بزرگ شدن این ۳ قلوها را تامین کنم نمایند.

 

 

 

جنیده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرزند آوری و افزایش جمعیت خاطر نشان کرد: در یک دهه اخیر رهبر معظم انقلاب با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت و ضرورت فرهنگ سازی برای اقناع نخبگان در ارتباط با نیاز کشور به افزایش جمعیت بر ضرورت فرزند اوری تاکید دارند، و مسئولان هم در حالی بر سیاست افزایش جمعیت در کشور تأکید می کنند که هنوز سیاست‌های تشویقی مشخصی در این مسیر ایجاد نکردند یا اگر صورت گرفته اجرایی نمی شود و خانواده هایی نیز که به این ترتیب صاحب چند فرزند می‌شوند باید با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم کنند.

 

 

 

وی در پایان عنوان کرد: با عنایت خداوند صاحب ۳ فرزند شدم، هرچند با این مخارج سرسام اور، کرایه خانه ها وحشناک و ... سخت است، اما تمام امیدمان به آینده و برای ساختن روز‌های خوب برای فرزندانمان است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک