آخرین اخبار

27. شهريور 1401 - 20:27   |   کد مطلب: 10846
علاوه بر این تعداد ، ۴ هزار و ۷۸۳ ریزبرنامه نیز در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس این استان در جمع خبرنگاران گفت: همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

سرهنگ امیر عباس آسمند افزود: در این همایش که از ساعت ۸ تا ۱۲ مورخ ۳۰ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود از ۴ هزار رزمنده، دو هزار همسر، مادر و دختر شهید در همه نقاط استان تجلیل می‌شود

بگفته وی در امتداد این برنامه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دومین برنامه مهم هفته دفاع مقدس امسال، رژه اقتدار نیرو‌های مسلح است که به میزبانی سپاه فتح و با حضور همه اقشار برگزار می‌شود.

آسمند با بیان اینکه شبیه‌سازی عملیات الی بیت‌المقدس در ساحل رود بشار و در کنار پارک مهرورزی یاسوج از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است اضافه کرد: برنامه شب‌های شیدایی با دعوت از فرماندهان دفاع مقدس در همین مکان نیز برگزار خواهد شد.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت استانی و شهرستانی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد و ادامه داد: از مهم‌ترین این یادواره‌ها، برگزاری یادواره هزار و ۵۲۰ شهید تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد است که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: خاطره‌گویی و روایتگری فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس در ۱۴۲ مدرسه استان، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط فرماندهان بسیج، جهاد و هلال احمر، تجلیل از روحانیون پیشکسوت دفاع مقدس همزمان با نماز جمعه، عطرافشانی گلزار شهدا و آیین تجلیل از مادران و همسران شهدا در شهرستان گچساران در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال است.

آسمند رونمایی از حدود ۱۵ عنوان کتاب دفاع مقدس، انتشار کتاب‌های صوتی دفاع مقدس، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، خاطره‌گویی رزمندگان در ادارات و سازمان‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی نویسندگی، تجلیل از نویسندگان، هنرمندان و خبرنگاران، برگزاری مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه‌های عکس و کتاب را از دیگر برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس سال جاری بیان کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک