آخرین اخبار

2. شهريور 1401 - 19:28   |   کد مطلب: 10816
امام جمعه دیشموک گفت: نمایندگی بنیاد مسکن در دیشموک برخورد خوبی با مردم ندارد.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در نشست شورای اداری با اشاره به بیان خدمات نظام اسلامی از ظرفیت تریبون نماز جمعه اظهار کرد: ستاد نماز جمعه آمادگی دارد در جهت استقبال از مسئولانی که بخواهند خدمات دولت را بیان کنند پذیرای آن‌ها در تریبون نماز جمعه باشد.

 

وی با اشاره به مشکلات بخش دیشموک افزود: برخی از روستا‌ها با قطعی مکرر برق و آب مواجه‌اند به گونه‌ای که روستاهایی همچون دلی، سرتنگ لیراب و لیراب نیازمند توسعه شبکه برق و آب هستند.

 

راوند با اشاره به گلایه مردمی از خدمات بنیاد مسکن در بخش دیشموک ادامه داد: مردم با مراجعات مکرر از نحوه برخورد و عملکرد نمایندگی بنیاد مسکن در بخش دیشموک گلایه مندند.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به قطعی راه ارتباطی و عدم بازگشایی پس از سیل اخیر گفت: راه های روستایی نیازمند بازگشایی بوده که پس از سفر نماینده ولی فقیه به دهستان آجم یکی از اهالی به علت ناسالم بودن آب بیش از ۲۲ روز در بیمارستان شیراز بستری بود که ضرورت دارد مشکل آب این دهستان رفع شود.

 

وی با اشاره به قاچاق کود شیمیایی توسط افراد سودجو افزود: برخی از افراد سودجو کود شیمیایی را به خوزستان قاچاق می کنند که نیازمند برخورد قانونی مسئولان با آنان است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک