آخرین اخبار

30. تير 1401 - 8:23   |   کد مطلب: 10757
کیان دهراب پور گفت: افرادی که تاکنون از خدمات هیچ بیمه‌ای برخوردار نبوده‌اند تا سه ماه به طور رایگان بیمه سلامت خواهند شد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد  از پوشش ۹۰ درصدی هزینه های بستری در بیمارستان توسط بیمه سلامت ایرانیان خبر داد و گفت: همه ی کسانی که تاکنون از خدمات هیچ بیمه‌ای برخوردار نبوده‌اند اگر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند تا سه ماه نخست تا سه ماه نخست از پرداخت حق بیمه معاف هستند.

 

 

کیان دهراب پور با اشاره به ۳۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با بیمه سلامت استان افزود: همشهریان می توانند با مراجعه به این مراکز به صورت حضوری با ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی خود را حداقل به مدت سه ماه بیمه درمانی رایگان نموده و بعد از آن طبق دهک بندی های صورت گرفته دهک های اول تا سوم به صورت رایگان ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: همه افراد در جای جای استان بدون هر نوع بیمه هستند، به صورت غیر حضوری نیز می توانند با مراجعه به سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی ww.bimehsalamatiran.ir تحت پوشش بیمه‌ای این سازمان قرار گیرند.

 

 

دهراب پور بیان کرد: شهروندان تحت بیمه سلامت ایرانیان می توانند از تخفیفات ۹۰ تا ۹۵ درصدی هزینه های بیمارستان ها و همچنین از تخفیفات ۷۰ تا ۸۰ درصد هزینه دارو، ویزیت سرپایی، پاراکلینیک شامل آزمایشگاه و مراکز تشخیصی درمانی برخوردار شوند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف بیمه سلامت پوشش درمانی برای افراد بدون بیمه است تا همه مردم از خدمات این بیمه بهتر و بیشتر بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک