آخرین اخبار

14. تير 1401 - 16:44   |   کد مطلب: 10695
دکتر قالیباف در مرکز توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی دیشموک:
امیدوارم آثار اشتغال‌آفرینی و توانمندسازی دختران دیشموک به زودی در منطقه نمایان شود
رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی هاجر (ویژه بانوان) واقع در شهر دیشموک استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد و گفت: امیدوارم آثار اشتغال‌آفرینی و توانمندسازی دختران دیشموک به زودی در منطقه نمایان شود.

امروز (سه شنبه 14 تیرماه) در ادامه سفر نظارت ستادی خود به استان کهگیلویه و بویراحمد از مرکز تازه تأسیس توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی هاجر (ویژه بانوان) واقع در شهر دیشموک کهگیلویه و بویراحمد بازدید به عمل آورد.

 

این مجموعه مختص توانمندسازی خانواده‌های دیشموک با محوریت اشتغال زنان و دختران در چند رشته آموزشی به ویژه در حوزه تولید پوشاک فعالیت دارد.

 

لازم به ذکر است تولیدی پوشاک سله‌بن در این مرکز سرمایه‌گذاری کرده است و تولیدات این مرکز به تهران ارسال و توزیع می‌شود.

 

در فاز اول این کارگاه تولیدی نزدیک به 60 نفر مشغول به کار هستند.

 

رئیس مجلس پس از این بازدید در جمع مردم دیشموک حاضر شده و با مردم دیشموک به گفت‌وگو پرداخت.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با حضور در جمع مردم دیشموک یادآور شد: ما به دنبال رفع محرومیت در نقاط مختلف کشور هستیم و از طریق گروه‌های جهادی و همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام محرومیت‌زدایی از دیشموک را به ویژه از طریق اشتغال‌آفرینی و توانمندسازی برای جوانان و دختران این منطقه دنبال می‌کنیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امیدوارم با اقدامات صورت گرفته در حوزه توانمندسازی و اشتغال‌آفرینی به ویژه برای دختران خوب این منطقه آثار آن نمایان شود. همان طور که در این نمایشگاه نیز مشخص بود گروه‌های جهادی و دختران دیشموک توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته بودند.

 

دکتر محمدباقر قالیباف ظهر امروز (سه شنبه 14 تیرماه) در ادامه نظارت میدانی و ستادی خود از استان کهگیلویه و بویراحمد پس از حضور در شهر دیشموک در روستای محروم گراب حاضر و با حضور در منزل یکی از اهالی این روستا پای صحبت روستاییان نشست.

 

در ادامه رئیس مجلس شورای اسلامی از منطقه دیشموک به سمت یاسوج عزیمت کرده و با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک