آخرین اخبار

27. خرداد 1401 - 9:06   |   کد مطلب: 10660
وزیر بهداشت گفت:پرستاران بخش های کووید۱۹ در اولویت جذب وزارت بهداشت هستند.

بهرام عین‌اللهی گفت:پرستاران بخش کووید۱۹ در اولویت جذب وزارت بهداشت قرار دارند.

 

 به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت بهداشت برای استخدام ۲۲ هزار پرستار در سطح کشور برنامه دارد، امسال از ۱۲ هزار تخت بیمارستانی جدید بهره برداری می‌شود.

 

او گفت: تمام پرستارانی که در دوران کرونا مجاهدت کردند و رهبر معظم انقلاب بر تقدیر از آن‌ها تاکید داشتند، مشمول اولویت در استخدام می‌شوند که پیشنهاد همکاران ما، اختصاص ۲۰ امتیاز ویژه به این عزیزان در آزمون استخدامی است. 

 

او گفت: رفع محرومیت، اولویت نظام سلامت است، بهورزان برای نظام سلامت افتخار آفریده اند. دولت در عمل نشان داده است که می خواهد در میدان باشد، مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و با همه توان، در جهت حل آنها گام بردارد.

 

عین اللهی گفت: سه هفته پیش در ژنو به رییس سازمان جهانی بهداشت گفتم شما می گویید غذا و دارو تحریم نیست؛ اما بگویید با کدام بانک، مبادلات مالی داشته باشیم؟

 

به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شبکه بهداشت کشور، نشان دهنده یکی از تحولات بزرگ و افتخارات وزارت بهداشت است و بنده به بهورزان شاغل در این شبکه ها، افتخار می کنم.

 

او گفت: برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق محروم برنامه افزایش ماندگاری نیروهای متخصص در مناطق بومی را داریم که به زودی جزییات آن اعلام می شود./باشگاه خبرنگاران

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک