آخرین اخبار

24. خرداد 1401 - 22:44   |   کد مطلب: 10655
رقابت‌های ورزشی فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد، یادواره شهید ابراهیم هادی، به میزبانی دهدشت آغاز شد.

رقابت‌های ورزشی فرهنگیان کهگیلویه وبویراحمد تحت عنوان یادواره شهید ابراهیم هادی، به میزبانی دهدشت در بخش‌های آقایان در رشته‌های والیبال، فوتسال، تنیس روی میز و بدمینتون، آغاز شد.

رئیس آموزش و پرورش دهدشت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: این مسابقات به صورت منطقه ای در بخش آقایان در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز حال برگزاری است. و بخش بانوان تیرماه در رشته های والیبال و بدمینتون، تنیس روی میز به میزبانی یاسوج برگزار خواهدشد.

فضل الله گنجی پور افزود: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایجاد نشاط و شادابی در دانش اموزان و فرهنگیان از اهداف مهمی است که به ان اشاره شده است.

وی با بیان اینکه امسال مسابقات ورزشی فرهنگیان در کشور بعد از وقفه ای طولانی در حال برگزاری است، تصریح کرد: اگر بنا بر این باشد جامعه سالم و بانشاطی داشته باشیم باید معلمان بانشاط باشند و قطعا این رقابت ها موجب ایجاد نشاط و شادابی بیشتر فرهنگیان خواهد شد.

گنجی پور با اشاره به اینکه این مسابقات به نام شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است گفت: رهبر انقلاب در فرمایشاتی بیان کردند «که پرچم هویت ملی را در کنار پرچم علم برافراشته کنید و شهید هادی از زمره هویت ملی ماست.»

وی افزود: ضرورت دارد تبیین شخصیت این شهید بزرگوار برای دانش آموزان ، اولیا و معلمان در دستور کار آموزش و پرورش قرار گیرد.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه همچنین به مساله اخلاق در کنار ورزش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: لازم است برای برنامه‌های تربیت بدنی پیوست فرهنگی طراحی و اجرا شود.

گنجی پور در پایان گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان با شرکت تیم هایی مناطق گرمسیری لنده،چرام،بهمیی، باشت، گچساران و کهگیلویه تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در رشته های ذکر شده در حال برگزاری است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک