آخرین اخبار

17. خرداد 1401 - 23:16   |   کد مطلب: 10645
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:در راستای افزایش جمعیت زمینه پرداخت هزینه خدمات ناباروری زوجین از سوی بیمه سلامت در استان فراهم شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان ۲ مرکز ناباروری وجود دارد گفت: مرکز ناباروری گچساران فعال بوده و بسیاری از فعالیت های آن را بیمه پوشش می دهد و در یاسوج به زودی این مرکز نیز فعال خواهد شد.

 

 

کیان دهراب پور افزود:بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران، مهمترین مرکز درمان ناباروری در کهگیلویه وبویراحمد به شمار می رود که از سال ها قبل نیز خدمات ارزشمندی به مردمان استان، استان های همجوار و...داده است.

 

 

وی تصریح کرد:بنابراین یکی از دغدغه های مهم زوج های نابارور نیز هزینه های زیادی است که بردوش خانواده ها برای تحقق این امر تحمیل می شود که به خاطر این هزینه های بالا هم رویکرد زوج ها برای فرزندآوری هم خیلی ضعیف بود.

 

دهراب‌پور ابراز کرد:با این وجود سازمان بیمه سلامت در سطح ملی ،اداره کل بیمه سلامت در استان و به تبع نیز اداره بیمه سلامت گچساران، تسهیلات ویژه ای را برای زوج های نابارور در نظر گرفته و ارائه می دهد .

 

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در گذشته هزینه های این اقدام (درمان ناباروری) بسیار بالا بود که الحمدالله دولت خدمتگزار در این خصوص نیز پای کار آمده است و تسهیلاتی را درنظر گرفته است که به تبع رویکرد مردم به سمت بچه دار شدن نیز بیشتر شود.

 

وی بیان کرد:اما خدماتی که در حال حاضر به زوج های نابارور ارائه می دهیم،اینکه می توانند تا سه بار از تسهیلات تخفیفی 90درصد استفاده کنند که تقریبا همه فرایندهای باروری شامل این 90درصد می شوند به طور مثال عمل "آی وی اف" ،داروها، ویزیت ها و...شامل این مقدار تخفیف می شود که براین اساس هم هزینه بسیار کمی بر عهده زوج نابارور خواهد بود.

 

دهراب پور در ادامه گفت:به عنوان خدمتگزاران مردم استان در اداره کل بیمه سلامت این نوید را به هم استانی ها و شهروندان می دهیم که زوج های نابارور به بهترین شکل ممکن از این تسهیلات بهره ببرند و ان شاءالله نعمت بچه دار شدن هم شامل این خانواده ها بشوند و ما هم وظیفه داریم این تسهیلات و تخفیفات را به نحو شایسته به زوج های نابارور ارائه بدهیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک