آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1401 - 15:34   |   کد مطلب: 10593
فاطمه رحمانی گفت: اقدامات اصلاح ساختار ارزی اقتصاد کشور باید توسط دولت به صورتی باشد که کاهش دهنده گرفتاری های معیشتی مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اصلاح ساختار ارزی اقتصاد کشور  گفت: اقدامات باید توسط دولت به صورتی باشد که کاهش دهنده گرفتاری های مردم در زمینه معیشت باشد.

 

 

 

فاطمه رحمانی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی های بهتر می توانند در بهبود وضعیت موثر باشند افزود: این جراحی اقتصادی برای کشور از نیازهای اساسی بوده و باید اول طبقات محروم و ضعیف جامعه و ساختار جبرانی انجام شود و در مرحله بعد اقدامات اصلاحی قیمت ها صورت گرفته که تنش و فشار مضاعف در جامعه ایجاد نشود.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما این دغدغه را داریم و پیگیر این موضوع هستم که تلاش ها تاثیری در زندگی مردم داشته باشد تصریح کرد: در اصل موضوع که حذف ارز ترجیحی است مشکلی نیست و صحیح بود اما باید این موضوع به صورت عملیاتی در آید و در حوزه اجرا پیش بینی های لازم انجام شود.

 

 

 

نماینده مردم خراسان رضوی (مشهد،کلات) در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه باید از ایجاد چالش های روانی برای جامعه جلوگیری شود بیاد کرد: مشکلات عدیده ای به ارث رسیده و آواربرداری از آن زمان می برد، اما در عین حال باید تلاش هایی که در این مدت سر کار آمدن توسط دولت انجام شده در زندگی مردم خود را نشان دهد.

 

 

 

رحمانی با اشاره به اینکه قائل به این هستیم که این ارز ترجیحی فسادآور است و سود و منفعتی برای مردم تا کنون نداشته است ادامه داد: ما در حوزه اجرای حذف ۴۲۰۰ بحث داریم و اما ارز ترجیحی رانت بوده و مافیا فقط از این بهره مند شدند و نیاز به جراحی اقتصادی بزرگ ضرورت دارد و باید چگونگی آزادسازی آن برای طبقات محروم بیان شود.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک