آخرین اخبار

29. دى 1393 - 20:34   |   کد مطلب: 105
امام جمعه دهدشت، گفت: مشکلات کنونی کشور ناشی از فتنه 88 است.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه به نقل از فارس,صبح امروز نشست بصیرت سیاسی(طرح حکمت) ویژه خانواده کارکنان ناجا در محل نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

سید‌نصیر حسینی انقلاب اسلامی ایران را یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های جهان عنوان و اظهار کرد: نفس قدسی حضرت امام خمینی(ره) مردم را از چنگال ظالم جبار پهلوی خارج و به سمت نور الهی هدایت کرد.

امام جمعه دهدشت در ادامه به تشریح وضعیت کشور در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و با بیان اینکه قبل از انقلاب از لحاظ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و مذهبی در نهایت عقب‌ماندگی به‌سر می‌بردیم، وضعیت قبل از انقلاب را فلاکت‌بار عنوان کرد و گفت: قانون حاکم بر قشرهای ضعیف جز فقر و بدبختی برای آن‌ها چیزی به بار نیاورد.

حجت‌الاسلام حسینی، زور‌گیری گرایش‌های مذهبی را یکی از کارهای پلید حکومت پهلوی در قبل از انقلاب عنوان کرد و با اشاره به اینکه جریان بدحجابی برای ملت بسیار‌ سخت بود طوری که برخی زن‌ها از خانه بیرون نمی‌آمدند، گفت: اگر آن فرهنگ مورد تعدی قرار نمی‌گرفت، امروز وضعیت چیز دیگری بود.

وی با اشاره به پوشش نامناسب برخی زنان و دختران که هنوز بعد از گذشت 35 سال از انقلاب تحت تأثیر حرکت نابخردانه شیطانی حکومت پهلوی عمل می‌کنند، این الگوگیری غلط را مایه تأسف و تأثر جامعه عنوان و بیان کرد: این جریان دختران ما را نشانه گرفته و هنوز دارد حجاب را می‌کوبد.

سیدنصیر حسینی با بیان اینکه در سایه شوم این حاکمیت از جهت سیاسی قبل از انقلاب هیچ‌گونه استقلالی بر کشور حاکم نبود، ادامه داد: اگر سازمان سیا متوجه کوچک‌ترین اختراع و اکتشافی از ناحیه ایران می‌شد، آن را نابود می‌کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه، پیشرفت‌های امروزی ایران (موشکی، پزشکی، صنعتی) را در سایه حکومت معنوی و مستقل جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: به برکت انقلاب و خون پاک شهدا کشور شکوه و عظمت پیدا کرد.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه آمریکا خود را ابرقدرت کشورهای جهان می‌داند اما از ایران به‌عنوان یکی از سه‌ قدرت جهانی که منافعش را در مخاطره می‌اندازد نام می‌برد، ادامه داد: این برای استکبار سنگین خواهد بود و روز به‌ روز دشمنان ایران ذلیل‌تر می‌شوند.

امام جمعه دهدشت در ادامه سخنان خود گریزی به ماهیت فتنه 88 زد و با بیان اینکه دشمن در کمترین فرصت به‌‌ دنبال ضربه‌زدن است، فتنه 88 را یکی از ضربات جبران‌ناپذیر دشمن به نظام و انقلاب عنوان و تصریح کرد: عده‌ای ساده‌لوحانه بدون توجه به قاعده انتخابات مسئله تخلف در انتخابات را بهانه کردند، که خسارت‌های بی‌شماری را برای کشور رقم زدند.

حسینی فتنه 88 را خلاف امنیت ملی نظام ایران در سطح جامعه بین‌الملل عنوان کرد و گفت: عده‌ای کج‌فهم و بی‌بصیرت قدرت انقلاب را در مقابل دشمنان اسلام شکستند و این انقلاب باشکوه را زیر سؤال بردند.

وی اکثر مشکلات و معضلات جامعه امروزی کشور را به‌خاطر گناه‌ نابخشودنی فتنه 88 دانست و گفت: در فتنه 88 شکاف بسیار عجیبی بین مردم به‌وجود آمد که در پی آن شدت گرفتن تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی از بیشترین مشکلات راه‌اندازی فتنه به‌شمار می‌آید.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک