آخرین اخبار

11. دى 1393 - 19:08   |   کد مطلب: 1
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌ و بویراحمد:
اجرای پروژه‌های سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت تسریع شود
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: پروژه‌های سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت در شورای اداری استان مطرح و برای تسریع در روند آنها اقدامات لازم توسط مدیران متولی انجام و مشکلات دیگر از طریق مدیران کل بررسی می‌شود.
آیت الله ملک حسینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی دقایقی پیش در جمع مردم روستای ضرغام آباد با بیان اینکه مسئولان بی‌اساس برای خود تعهد ایجاد نکنند، اظهار داشت: مردم از راستی و صداقت بیشتر خوششان می‌آید تا در سختی باشند.

وی عنوان کرد: محقق نشدن وعده مسئولان درد مضاعف‌تری برای مردم است و به همین جهت اگر مدیری قصد وعده دادن داشت باید اول موارد متعدد را ارزابی و در که صورتی به یقین رسید امکان محقق شدن وجود دارد آن موقع وعده‌ای را بدهد.

نماینده مردم کهگیلویه‌ و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیکاری مشکلی کلی کشور است، افزود: این موضوع به دلیل سیاست‌های غلط دولت‌های گذشته، فشارهای اقتصادی دشمن از جمله تحریم‌ها و یا مسائل دیگر است.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: برخی از مشکل بیکاری در این استان قابل حل و برخی نیز حل شدنی نیست که انتظار می‌رود مجموعه مدیران استانی برای رفع مشکل بیکاری در استان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های سیمان سپو و پتروشیمی دهدشت در شورای اداری استان مطرح و برای تسریع در روند آنها اقدامات لازم توسط مدیران متولی انجام می‌شود و مشکلات دیگر از طریق مدیران کل بررسی می‌شود./تسنیم

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک