آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1402 - 22:03   |   کد مطلب: 11139
در خطبه های نماز عیدفطر دهدشت مطرح شد؛
بی حجابی، ابزار دشمن برای تقابل دین و قرآن است+تصاویر
امام جمعه موقت دهدشت گفت: حجاب یکی از از دغدغه امروزه همه مسلمانان است ودشمنان بی حجابی را ابزاری قرار دادند و وقتی حیا برورددیگر چیزی باقی نخواهدماند

امام جمعه موقت دهدشت در خطبه های نماز عید فطر با اشاره به اینکه این روز برای مومنینی که یک ماه بندگی خاص ویژه خدا را کرده و به دستوراتش عمل و روزه گرفتند، نشاط و خوشحالی می‌آورد گفت: عید فطر بعد از یک ماه بندگی خالصانه با اقامه نماز عیدفطر تکمیل می‌شود. 

 

 

 

حجت‌الاسلام عبدالمطلب تقوی با گلایه از دولت گفت: باید بر روی تعلیم قرآن کار شود که این امر در دولت ها محقق نشده است.

 

 

 

وی یکی از مسایل و دغدغه امروزه همه مسلمانان را مسیله بی حجابی عنوان و تصریح کرد: دشمنان بی حجابی را ابزاری قرار دادند و وقتی حیا برورد دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

 

 

 

تقوی با تاکید بر اینکه استکبار سال هاست دارند بر فرهنگ و بی حجابی کار می کنند ادامه داد: حجاب از اقتصاد مهمتر است. دشمنان دین و قرآن می خواهند با سازکارهای گوناگون و ظواهر فریبنده این ارزش و هویت دینی را کم رنگ و پایه های محکم آن را سست نشان دهند.

 

 

 

وی یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان را حجاب دانست و خاطر نشان کرد: مبارک رمضان در واقع فرصتی بود که به اوج کمال انسانیت و فضلیت نائل شویم. و همه فقهای شیعه در خصوص حجاب فرمودند که شرعا واجب است و باید همه انسان ها حجاب را رعایت کنند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک