آخرین اخبار

1. فروردين 1402 - 23:18   |   کد مطلب: 11102
در اولین روز از سال ۱۴۰۲ نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و سوغات کهگیلویه در ورودی شهر دهدشت اغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ با حضور فرماندار کهگیلویه، رییس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان و برخی دیگر از مسئولان جمعی در اولین روز از سال ۱۴۰۲ نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و سوغات کهگیلویه در ورودی شهر دهدشت اغاز به کار کرد.

 

 

 

فرماندار کهگیلویه در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه گفت: نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی و سوغات کهگیلویه در ورودی شهر دهدشت به سمت بهبهان در اولین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

 

 

 

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه ۱۰ غرفه صنایع دستی و ۴ غرفه در چهارراه ورودی به شهر توسط هلال احمر برپا شده است افزود: در این نمایشگاه صنایع‌دستی بومی و کاربردی شهرستان همراه با عرضه سوغات این شهرستان و استان با حضور صنعتگران فعال این عرصه، پیشکسوتان و هنرمندان، صنایع‌دستی خود را برای معرفی به گردشگران نوروزی به معرض نمایش گذاشتند.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه تعطیلات نوروز فرصت خوبی برای رونق اقتصادی صنعت گردشگری در شهرستان کهگیلویه است تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها یاری رسان ما در تحقق آن شعار است، حضور مردم و به ویژه گردشگران و مسافران نوروزی در این نمایشگاه می‌تواند نقش مثبتی در رونق صنعت گردشگری در شهرستان داشته باشد.

 

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک