آخرین اخبار

12. آبان 1401 - 8:05   |   کد مطلب: 10896
موسوی گفت: دشمنان تلاش می کنند با انتشار اخبار جعلی و دروغ افکنی جوانان کشور را گمراه کنند امروز جنگ در میدان شناخت و روان و تبلیغات است باید بکوشیم که پیروز میدان باشیم.

مراسم آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز امروز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور در مدسه نمونه دولتی شهید ثانی دهدشت با حضور مسئولان برگزاری شد

 

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در آیین گفت: آشوب و فتنه افکنی راهکار دشمن برای توطئه علیه نظام اسلامی است که راه به جایی نخواهد برد.

 

 عبدالعزیز موسوی اصل افزود: دشمنان به دنبال این هستند تا جوانان ما را هدف قرار دهند به همین دلیل این قشر باید نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند با انتشار اخبار جعلی و دروغ افکنی جوانان کشور را گمراه کنند امروز جنگ در میدان شناخت و روان و تبلیغات است باید بکوشیم که پیروز میدان باشیم. 

 

 

 

موسوی اصل بیان داشت: اگر میخواهیم‌خود را مقابل فتنه های دشمنان واکسینه کنیم باید به سیره جوانان انقلابی و شهیدانمان پناه ببریم امروز تکلیف ما عمل به عهدی است که با شهدا بستیم و اینکه نشان دهیم دشمن در مملکت مان جای پایی نخواهد داشت.

 

وی با اشاره به ترفندها و رفتارهای شیطانی دشمنان در فضای رسانه ای گفت: نسل جدید به ویژه دانش آموزان باید در مقابل این ترفندهای فرهنگی با هوشیاری عمل کند.

 

موسوی روز ملی مبارزه با استکبار، نمادی برای نسل نوجوان و جوان است که راه و شیوه های ضربه زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و منافذ ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

 

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه کشورهای استکباری به صورت دانش آموزان ما را هدف گرفته اند گفت: پرچم هر کشور نماد هویت آن ملت است و در جریانات اخیر پرچم ایران آتش زدند.

 

جمالی آرند افزود: با اتش زدن پرچم و قران توسط اغتشاگران باید پی ببریم که آشوبگران نه دلسوز ایران، دانش اموزان و ملت هستند بلکه دنبال تضعیف هستند.

 

 وی با بیان اینکه تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی، حرکت در مسیر استکبار ستیزی است، ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دستاورد مهم دانش آموزان انقلاب اسلامی است.

 

جمالی ارند هدف از برنامه امروز تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری است. بار دیگر از چهره منحوس استکبار پرده بر می‌داریم و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نسبت کشور و انقلاب اسلامی را آشکار می‌کنیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک