آخرین اخبار

4. تير 1401 - 0:54   |   کد مطلب: 10674
یادواره عملیات پدخندق به همت بنیاد شهید و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در جوار شهدای گمنام دهدشت برگزار شد.

یادواره عملیات پدخندق استان کهگیلویه و بویراحمد به همت بنیاد شهید و معاونت فرهنگی بسیج شهرستان کهگیلویه با حضور مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در جوار شهدای گمنام دهدشت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این ایین با اشاره به اینکه غرور آفرین پد خندق به نوعی شناسنامه رزمندگان ما در دفاع مقدس است، گفت: این حماسه نقطه عطف در دوران دفاع مقدس است و نباید از یاد و خاطره جامعه حذف شود.

حمزه محقق زاده با اشاره به اینکه علی رغم همه رشادت هایی که در حماسه پدخندق انجام شد اما شهدای ما در گمنامی بسر می برند، افزود: در طول یک دهه اخیر کارهای خوبی جهت شناساندن رشادت‌ها و جان فشانی های حماسه سازان پد خندق و نقش رزمندگان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در این عملیات انجام گرفته است.

امام جمعه دهدشت نیز با اشاره به دشمنان انقلاب و نظام با راه انداری جنگ ادراکی دنبال تضعیف نظام هستند گفت: در این جنگ جریان حق و باطل صف بندی آن مشخص است و در این میان شهدا راه را که همان ولایت است نشان دادند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی افزود: دشمنان با تبلیغات خود کاری کردند که وقتی امام علی (ع) در محراب کوفه به شهادت رسید مردم می گفتند مگر علی نماز می خواند!

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص جهاد تببین و جنگ ادراکی تصریح کرد: اعتماد به دشمن در جنگ شناختی موجب شد برجامی به کشور تحمیل شود که اب خوردن مردم را به آن گره زدند که دشمن با یک امضا آن را یک طرفه از بین برد.

وحدانی فر ادامه داد: برخی ها امروز حرف از بن بست و نامیدی مردم می زنند و این خیانت است، این افراد در زمین دشمن بازی می کنند.

وی عنوان کرد: بچه های پد خندق محاصره شدند اما برنگشتند چون راه و قبله مشخص بود و ان ولایت فقیه بود ولاغیر.

گفتنی است؛ عملیات پد خندق یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که در آن، رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در چهارم تیرماه سال ۶۷ در جزیره مجنون به مدت ۱۶ ساعت در مقابل دشمن مقاومت کردند.

عملیات پد خندق با ۱۲۷ شهید یکی از پرافتخارترین عملیات‌هایی بود که در آن، رزمندگان سلحشور این استان با رشادت، ازخودگذشتگی و دلاوری‌های خود مانع از الحاق تیپ ششم دشمن به دیگر گروه‌های آن‌ها شدند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک