آخرین اخبار

6. خرداد 1401 - 16:40   |   کد مطلب: 10628
مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ دهدشت، با حضور ۶۷شرکت‌کننده از ۲۲ استان کشور صبح امروز برگزار شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ دهدشت، با حضور ۶۷شرکت‌کننده از ۲۲ استان کشور صبح امروز در دهدشت برگزار شد.

 

 

 

 

---

رئیس هییت دوچرخه سواری کهگیلویه در حاشیه تجلیل از قهرمانان دوچرخه سواری گفت: با توجه به تصمیات گرفته شده و مصوبات برگزاری مسابقات اما برخی ادارات مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم کهگیلویه بزرگ همکاری نداشتند.

 

 

 

حسین گنجی پور افزود: در این مسابقه از استانهایی مانند تبریز ، زنجان،فارس و ... و دوچرخه سوارانی در این مسابقه رکاب زدند که بیش از ۱۰۰ مدال اسیایی دارند.

 

 

 

 

---

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این مسابقه به مناسبت فتح خرمشهر (سوم خرداد) از ۲۲ استان کشور با ۶۷ دوچرخه‌سوار امروز جمعه ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

 

 

 

 

 عین الله دهقان افزود: مسابقه جایزه بزرگ کشور در کهگیلویه با همکاری هییت دوچرخه سواری شهرستان، تربیت بدنی سپاه ناحیه کهگیلویه،اداره ورزش و جوانان استان و ... همکاری داشتند که شاهد برگزاری یک مسابقه هیجانی در ملی بودیم.

 

 

 

 

 

وی تصریح کرد: این رویداد بسیار بزرگ، امید بخش و یک اتفاق مهم در ورزش استان بود و این دست مسابقات زمینه‌ساز توسعه ورزش در حوزه دوچرخه سواری و کشف استعدادهای ناب استان خواهد بود.

 

 

 

دهقان ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند در بحث جذب گردشگری و توریسم ورزشی تاثیرگزار باشد.

 

 

 

وی بیان کرد: دوچرخه سواران رده آزاد و با حضور شرکت کنندگانی در حد تیم های ملی، کشوری و اسیایی در مسیر ۷۵ کیلومتری به رقابت پرداختند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه نیز با اشاره به اینکه مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری دهدشت به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب بر دو موضوع تحصیل و ورزش در کنار تهذیب در جوانان بسیار تاکید دارند، با برنامه ریزی‌ها در این عرصه ها می توان جامعه ای سالم و با نشاط به وجود می آورد.

 

 

 

 

 

حمزه محقق زا ه افزود: در این مسابقه دوچرخه سواران مسیر جاده دهدشت ـ بهبهان (خیرآباد ناصر) را به صورت مسیر رفت و برگشتی رکاب زدند.

 

 

 

وی تصریح کرد: در این مسابقه به ۱۰ نفر اول کشوری و ۳ نفر برتراستانی و همچنین سلطان کوهستان (در مجموع ۱۴ نفر) جوایز نفیسی اهدا شد.

 

 

---

سرپرست فرمانداری کهگیلویه نیز گفت: در برگزاری این رویداد بزرگ از تمامی ظرفیت جهت هرچه باشکوهتر مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه سواری استفاده شد.

 

 

 

 عبدالعزیز موسوی برگزاری این مسابقات را فرصتی مناسب برای معرفی شهرستان و استان در جذب گردشگری دانست و افزود : رویدادهای فرهنگی ورزشی در سطح ملی و منطقه ای ورزش را در خدمت توسعه قرار می دهد.

 

 

 

وی در پایان از شرکت زهکش بنای دهدشت با مدیریت احسان تابش نژاد(شهردار سابق دهدشت) که اسپانسری این مسابقه را برعهده داشتند تقدیر کرد : در زمان تصدی ایشان بر شهرداری پیست دوچرخه سواری دهدشت کلیک خورد و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امید است در آینده نزدیک شاهد بهره ‌برداری از این مجموعه ورزشی باشیم.

 

 

 

 

 

موسوی گفت: هیات دوچرخه سواری با اقدام به برگزاری این مسابقه نشان داد که می شود کهگیلویه میزبان مسابقات مهم کشوری باشد و این ظرفیت در سایر رشته های ورزشی این شهرستان وجود دارد ‌.

 

 

امام جمعه دهدشت ،نگاه سیاسیون در ورزش را ابراز مهم در توسعه ابعاد سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی کشور برشمرد و گفت :سرمایه گذاری در ورزش اسراف نیست ،سرمایه گذاری برای آینده است .

 

 

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر، ورزش دوست شهر دهدشت بر سرمایه گذاری و نگاه ویژه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی تاکید و از زیر ساخت های ضعیف در ورزش شهرستان کهگیلویه ابراز نگرانی و گلایه کرد.

 

 

 

وی از تاثیر مهم بانوان و خانواده در توسعه ورزش استان گفت، و تصریح کرد: شهر دهدشت فاقد پارک ورزش بانوان است .ورزش بانوان شهرستان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است.

 

 

 

وحدانی فر با توجه به تعطیلی تنها استخر شنا دهدشت عنوان کرد: زیر ساخت های ورزشی در شهرستان مطلوب نیست امید است در این زمینه توجه مطلوبی صورت گیرد.

 

 

---

 

 

در پایان این مسابقه محمد گنج خانلو از سپاهان اصفهان، محمد حسین رییسی از فولاد مبارکه اصفهان و حسن سیف الله از تبریز نفرات اول تا سوم شدند.

 

و سلطان کوهستان، علی اصغر موسی زاده از هییت اردبیل تیم دانشگاه ازاد تبریز شدند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک