آخرین اخبار

15. خرداد 1400 - 15:55   |   کد مطلب: 9800
نگاه سیاسی شهروندان دهدشتی به انتخابات؛
به آینده کشور خوشبینم؛+فیلم
شهروندان دهدشتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه از حال و هوای انتخابات ۱۴۰۰ و دغدغه‌ها و توقعات خود سخن گفتند.

با توجه به شروع تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری و شورای شهر و همچنین با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در میان شهروندان دهدشتی رفته و آنها در پاسخ به خبرنگارصبح زاگرس از دغدغه‌های خود نسبت به آینده کشور و حال و هوای انتخابات سخن گفتند.

رجایی یکی از شهروندان دهدشتی که شغل آزاد دارد در خصوص انتخابات پیش رو گفت: صد در صد در انتخابات شرکت می‌کنم و اقوام و دوستان خود را نیز برای شرکت در این رویداد بزرگ دعوت خواهم کرد چرا که شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی و قانونی هر شهروند است.

بانویی دهدشتی معتقد است انتخابات این دوره پرشورتر از قبل برگزار خواهد شد و درمورد خواسته خود از رئیس‌جمهور و شورای شهر آینده گفت: به قول ها و وعده هایی که می دهند عمل کنند و چیزی نگویند که بعدا در جایگاه ریاست جمهوری یا شورای شهر قرار گرفتند نتوانند به وعده های داده شده عمل کنند.

دیگر شهروند دهدشتی گفت: با توجه به بیکاری و مشکلات اقتصادی که بر کشور و شهرستان سایه افکنده ربیس جمهور سعی کند فکر به حال جوانان کرده چرا که حاضر طیف زیادی از جوانان بیکار هستند و این قشر را فراموش نکنند.

رحیمی دیگر شهروند دهدشتی در پاسخ به این سوال که به نظر او مهم‌ترین کاری که رئیس جمهور بعدی باید انجام دهد چیست؟ گفت: ما ادعا داریم کشور اسلامی هستیم پس باید همه چیزمان اسلامی باشد و اگر طبق احکام و دستورات خدا و پیامبر عمل کنیم به مشکلی بر نخواهیم خورد.

خانم جوانی در این بار گفت: جو کشور انتخاباتی شده و وقتی این شور و اشتیاق را می بینم با آینده کشور خوشبین می شوم.

وی از توقعات خود در مورد رئیس جمهور آینده گفت و عنوان کرد: بیشتر فکر می‌کنم وضعیت معیشت و شغل برای جوانان به نظر مهم‌ترین دغدغه رئیس جمهور آینده باشد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک