آخرین اخبار

24. آبان 1396 - 10:30   |   کد مطلب: 8535
تنها سالن وورزشی شهر سرفاریاب مشکلات فراوانی دارد و موجب نارضایتی ورزشکاران این بخش شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سلامت و نشاط جامعه برای توسعه پایدار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و این امر مستلزم توجه مدیران ملی و منطقه ایی به توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و توجه به ورزش های مختلف می باشد.

سالن ورزشی آموزش وپرورش  شهر سرفاریاب که موجب می شد تا بسیار از حوانان این سهر اوقات فراغت خود را با ورزش کردن در این سالن پر کنند، حال وروزخوبی ندارد و فاقد امکانات اولیه است.

سرفاریاب

در گذشته استقبال تیم های ورزشی به قدری زیاد بود تیم های ورزشی که وقت سالن گرفتن برای تیم ها به هفته ها موکول می شد اما در حال حاضربه علت مشکلات زیاد این سالن ورزشی بیشتر وقت آن خالی ازتیم می باشد و جوانان سرفاریاب کمتر به این سالن مراجعه می کنند.

سرفاریاب

یکی از جوانان ورزشکار سرفاریابی در گفتگو با این پایگاه خبری گفت :درسال اول با تماس های فراوان و پیگیری مداوم به علت شلوغی و استقبال ورزشکاران شایدبعد از دو هفته وقت برای بازی گیر می آمد اما الان به دلیل نبود امکانات اویه استقبال از این سالن بسیار کم شده است.

وی مشکلات این سالن ورزشی را به نبود امکانات اولیه از جمله: وسایل گرمایشی برای زمستان، نبودسکوی تماشاگران، نداشتن حیاط برای سالن ورختکن و …بیان کرد.

این ورزشکار سرفاریابی مهمترین مشکل این سالن ورزشی را نبود سرویس بهداشتی دانست وافزود: سالن از زمان افتتاح تا حالا بدون سرویس بهداشتی بوده است.

سرفاریاب

یکی دیار از ورزشکاران این شهر گفت: ورزشکارانی که ازروستاهای سواری ،سادات دهنو،دلیاسیر،مندان و…به سالن ورزشی می آیند همه از نبود سرویس بهداشتی و رختکن در این سالن بسیار ناراضی هستند و همین مسائل اسقبال پرشور ورزشکاران از این سالن را بسیار کم کرده است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت این سالن عنوان کرد: متاسفانه سرویس بهداشتی این سالن علی رغم ناقص بودن انها قفل بر سر در آنها زده شده وپیمانکارکار را نیمه کاره رها کرده است.

سرفاریاب

این جوان سرفاریابی با بیان اینکه کجا فریاد بزنیم تا مسئولین به فکرجوانان سرفاریاب باشند افزود:همت مسولین رامی طلبدکه استین همت بالا بزنند و مشکل جوانان به خصوص مشکلات ابتدایی سالن راحل کنند.

ورزشکاردیگری با اشاره به اینکه وحود تنها یک سالن ورزشی را باتوجه به این استعداد و جمعیت درشان مردم ورزش دوست سرفاریاب نیست گفت: انتظارداریم که مسولین بانظارت وبررسی بیشتربه فکرچاره ای باشندتاجوانان به جای جمع شدن درقهوه خانه هاوقت خود را در سالن های ورزشی با کیفیت سپری کنند.

سرفاریاب

وی نبود بالابر را از دیگر مشکلات این سالن بیان کرد و تصریح کرد: اگر در جریان بازی توپ در سقف سالن گیر کند به دلیل نبود بالابر سالن تعطیل می شود .

این خطه از سرزمین ایران اگرچه بی مهری ها و کم توجهی های بسیاری را در طی سالیان دور و دراز از سوی مسئولان دیده است اما به دلیل بهره مندی از نعمت های خدادادی وجوانان مستعدورزشکارورزش دوست، همواره در فصول مختلف سال بااجرای برنامه ومسابقات ورزشی بوده و هست کمااینکه تیم های بخش سرفاریاب ۱۸ تیم می باشندولی بعلت نبودامکانات وزمین ورزشی همه غیرفعال هستند.

گزارش: کیانی باوند

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک