آخرین اخبار

13. مهر 1396 - 2:48   |   کد مطلب: 8416
رانتدگان تاکسی درون شهری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه اعتصاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، رانندگان درون شهری دهدشت در اعتراض به وضعیت شغلی خود در میدان جهاد تجمع نمودند.
برخی از این رانندگان با بیان اینکه هرروز شاهد اضافه کردن تاکسی در دهدشت هستیم تاکید کردند این شهر دیگر ظرفیتی برای تاکسی جدید ندارد.
محمد یکی ازاین رانندگان به خبرنگار ما گفت:بیش از ۲۰سال دراین شهر مشغول به فعالیت هستم و جوانی ام را از دست دادم، شایسته نیست چنین مشکلاتی داشته باشم و مجبورشویم هرروز اعتراض کنیم.
وی باگلایه شدید از مسئولان گفت: تاکنون چندین باراعتراض کرده ایم اما گوشی که صدای مارابشنود وجود ندارد.

دهدستدهدشت
یکی دیگر از رانندگان به وجود دو آژانس بی سیم درشهردهدشت اشاره کرد وگفت: متاسفانه بسیاری ازمشکلات ماناشی از عملکرد این دوآژانس بی سیم است.
راننده دیگری بابیان اینکه ماعوارض می دهیم و شب وروز زحمت می کشیم امامتاسفانه خودروهای شخصی بدون هیچ مشکلی مسافر کشی می کنند وهیچگونه برخوردی هم با آنها نمی شود خواستار جلوگیری از مسافرکشی خودروهای شخصی شد.

وحید عطایی رییس تاکسیرانی دهدشت دربابه تجمع و اعتراض تاکسی داران شهر دهدشت گفت: متاسفانه عمل نکردن به مصوبات شورای ترافیک و تصمیم گیری های فردی در بروز مشکلات تاکسی های دهدشت دخیل است.

دهدشت
عطایی با انتقاد از انتقال ترمینال مسافربری دهدشت- چرام به محل جدید گفت:درشورای ترافیک چنین مصوبه ای نبوده و مسیولان راهور کهگیلویه این تصمیم را بدون هماهنگی گرفته اند.
وی افزود:با این اقدام چهل تاکسی خط ترمینال چرام سرگردان شده ومجبورند که دردرون شهر فعالیت کنند.
این مسئول ادامه داد: در حد توان با مسافربرهای شخصی برخورد می کنیم اما دیگر ادارات نیز باید همکاری کنند.

دهدشت
عطایی  بخشی ازمشکلات را متوجه رانندگان تاکسی دانست و تصریح کرد: رفتار رانندگان تاکسی و بی میلی برخی از آنها و اصرار بر فعالیت بصورت دربستی در روی گردانی برخی از مسافران نسبت به آنها تاثیردارد و می طلبد که رانندگان تاکسی نیز تغییر رویه دهند.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک