آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 15:04   |   کد مطلب: 8227
رئيس اداره آبفاي شهري شهرستان كهگيلويه با بيان اينكه، نيروهاي اداره آبفاي ديشموك و حتي شهرستان بعد از سوختن پمپ و قطعي آب، بلافاصله دست به كار شدند، خاطرنشان كرد:‌ وظيفه خود ميدانيم كه در اسرع وقت معضل موجود را برطرف و مشكل بي آبي را در جهت خدمات رساني بهتر به مردم، مرتفع كنيم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،   به گزارش خبرنگار چند  روز است كه آب شرب شهر ديشموك قطع مي باشد

پيگيري هاي خبرنگار حاكي از اين است كه پمپ منبع آب شهر ديشموك سوخته است.

علت سوختن پمپ آب را از رئيس اداره آب شهر ديشموك جويا شديم و آقاي افسون مسئوال اداره آب فاي شهري ديشموك گفت: پمپ آب شهر ديشموك به علت نوسان برق سوخته است.!

مسئول اتفاقات برق ديشموك در جواب اين مسئول بيان كرد: برق ما  مشكل ندارد و سوختن پمپ آب ناشي از مسئله نوسان برق نيست!

در ادامه وضعيت را از آقاي فقهي پور رئيس اداره آبفاي شهري كهگيلويه جويا شديم

 

پايداري آب شرب شهر ديشموك تا6ماه آينده/ مشكل قطعي آب شهر تا 24 ساعت آينده برطرف مي‌شود

 

داريوش فقهي پور رئيس اداره آبفاي شهري شهرستان كهگيلويه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدير و تشكر از اصحاب رسانه در جهت اطلاع رساني، اظهار كرد: خبرنگاران هميشه هم پاي مسئولان و در جهت خدمت به مردم در همه ي عرصه ها حضور دارند.

وي در خصوص مشكلات آب شهر ديشموك و قطعي چندروزه آب اين منطقه، اضافه كرد: به وسطه مشكلات موجود در بحث پمپ هاي آب در سه ماه اخير بيش از 200ميليون تومان خسارت مالي به تاسيسات آب منطقه وارد شده است.

فقهي پور گفت:  با اين جود به هيچ وجه از هيچ تلاش و كوششي دريغ نكرده و همچنان براي خدمت به مردم و رفع معضلات، مصر بوده و پر تلاش هستيم.

وي با بيان اينكه، نيروهاي اداره آبفاي ديشموك و حتي شهرستان بعد از سوختن پمپ  و قطعي آب، بلافاصله دست به كار شدند، خاطرنشان كرد:‌ وظيفه خود ميدانيم كه در اسرع وقت معضل موجود را برطرف و مشكل بي آبي را در جهت خدمات رساني بهتر به مردم، مرتفع كنيم.

فقهي پور در خصوص حفر چاه آب شرب براي شهر ديشموك هم اذعان كرد: براي پايدار كردن آب سالم شرب شهر ديشموك در حال انجام مراحل كار هستيم.

وي از حل شدن مشكل آب شرب شهر ديشموك ظرف 24 ساعت آينده خبر داد و گفت:  چاه جديد آب شرب سالم شهر در هفته دولت كلنگ زني  و ظرف شش ماه آينده  ان شاء الله به بهره برداري مي رسد.

خبرنگار در بازديد كه صبح امروز از محل منبع اب داشت، فعاليت پرتلاش مسئولان اداره آب و حتي حضور نيروهاي اتفاقات برق و بخشداري را مشاهده كرد.

 

مسئولان ادارات متولي در تلاش هستند تا ان شاء الله در اسرع وقت مشكل مذكور برطرف شود و آب وارد مدار شود.

 

در زير تصاويري از فعاليت نيروهاي اداره آب، برق را مشاهده مي كنيد.

 

 

گزارش و عكس از وحيد آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک