آخرین اخبار

1. آذر 1396 - 8:17   |   کد مطلب: 8195
اردو جهادگران بسیجی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت که به مدت ۷ روز برگزار شد تعداد ۶۰ دانش آموز در قالب ۳ گروه ۲۰ نفره حضور داشتند و خدمات متنوعی را به صورت رایگان به مردم روستای دشت مازه ارائه دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، اردو جهادی خدمات رسانی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت در مناطق محروم بخش مرکزی کهگیلویه برگزار شد.

گروه جهادی حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت در روز های تعطیل در روستای دشت مازه بخش مرکزی کهگیلویه برنامه های عمرانی، فرهنگی و آموزشی از قبیل ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای خانواده نیازمند، برگزاری نماز جماعت، آموزش احکام، آموزش نظامی، دیدار با خانواده شهدا و... را به انجام رساندند.

دانش آموزانی که امروز در سنگر جهادی بیل و کلنگ و گاری به دست گرفته اند تا مشکلی هر چند کوچک از مردم این روستا را حل کنند و در فرصت اندک، کاری در خور صاحبان اصلی این انقلاب انجام داده باشند.

در اردو جهادگران بسیجی حوزه دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت که به مدت ۷ روز برگزار شد تعداد ۶۰ دانش آموز در قالب ۳ گروه ۲۰ نفره حضور داشتند و خدمات متنوعی را به صورت رایگان به مردم روستای دشت مازه ارائه دادند.

همراه با جناب سروان طاهری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به محل برگزاری اردو جهادی دانش آموزان بسیجی رفتیم تا از نزدیک شاهد تلاش این جهادگران باشیم.

در همان ابتدا با استقبال خوب و گرم این دانش آموزان و مسئول حوزه بسیج دآنش آموزی شهید فهمیده دهدشت شدیم که با وجود چند روز کار شبانه روزی خستگی در چهره آنان مشاهده نمی شد.

جناب سروان دانایی فر مسئول حوزه بسیج بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت با اشاره به زمینه‌ فعالیت اردوها خاطرنشان کرد: این عرصه‌ها شامل فعالیت‌های عمرانی، آموزش‌های فرهنگی، برنامه‌های آموزشی درسی، علمی، قرآنی و احکام و... می شود.

مسئول حوزه بسیج دآنش آموزی شهید فهمیده دهدشت افزود: در بحث عمرانی یکی از خانواده های نیازمند  روستا شناسایی شد و به کمک و همت جهادگران دانش آموز سرویس بهداشتی و حمام  به صورت کامل ساخته و در اختیار این خانواده قرار گرفت.

وی گفت: در این اردو ۷ روزه دانش آموزان جهادگر به باغداران روستا در جهت غرس کردن و نگهداری بهتر درختان کمک کردند.

دانایی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی انجام شده گفت: در این ۷ روز فعالیت هایی از جمله: برگزاری  برگزاری مسابقات ورزشی، آموزش نظامی،برگزاری نماز جماعت، کلاس های علمی، دیدار با خانواده شهدا و... انجام گرفت.

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دهدشت با بیان این‌که اردوهای جهادی بستر خوبی برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: در حال حاضر ما سلاح خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن داریم که باید آن را تجهیز کرده و جوانان را آگاه کنیم.

وی گفت: هدف از برگزاری اردو جهادی کمک به وضعیت عمرانی مناطق محروم، پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ، کمک به دولت در امر سازندگی ، ترویج فرهنگ کار و تلاش و کسب تجربه و مدیریت برای دانش آموزان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، به طور قطع برگزاری اردوهای جهادی در مناطق دورافتاده و محروم علاوه بر مزیت‌های فراوانی که به همراه دارد بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی برای جامعه است.

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک