آخرین اخبار

14. تير 1396 - 15:18   |   کد مطلب: 8102
درحالی که راه ارتباطی پل گذاری، زیرسازی و حتی قیرپاشی شد و نیمه مسیر هم به صورت یکطرفه آسفالت شد، اینکه چرا نیمه کاره رها شده است، و همچنان اقدامی صورت نگرفته، باید مسئولان متولی پاسخگو باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، یکی از مهمترین بحث توسعه هر منطقه به ویژه روستاها، توجه به مسئله مسیر ارتباطی و نگاه ویژه برای گسترش زیرساختها جهت جلوگیری از مهاجرت مردم از روستا به شهر می باشد.

روستاهای محروم دیشموک به ویژه روستاهای دشتک، تنگ سوخته، تنگ تی و لیراب با وجود داشتن پتانسیل  و ظرفیتهای فراوان از جمله سرزمین مناسب و آب فراوان جهت انجام مسئله کشاورزی، از نعمت راه ارتباطی مناسب مدتها محروم بوده و همچنان به دلیل نیمه کاره رها شدن، در رنج و عذاب هستند.

 

روستاهای دشتک، تنگ سوخته، تنگ تی به لیراب سالها از داشتن راه ارتباطی مطلوب بوده و بسیار رنج فراوان دیده اند.

بارها از این مسیر ارتباطی و نامناسب بودن آن، گزارش تهیه کرده و انعکاس دادیم، خدا را شکر و الحمدالله مسئولان مسئله را مورد توجه قرار دادند.

مدتها گذشت و بالاخره مسیر ارتباطی این روستا نگاه مسئولان را متوجه خود ساخت و آسفالت این راه ارتباطی در سال95  شروع شد.

نکته قابل بحث در اینجا این است که دو میان‌بُر کوتاه که یکی در روستای تنگ سوخته و دیگری برای روستای تنگ تی می باشد در این میان مورد توجه پیمانکار قرار نگرفته و مردم روستای تنگ تی  از این راه ارتباطی گلایه شدید دارند.

همچنین مسیر ارتباطی دشتک تا تنگ تی آسفالت انجام شد ولی متاسفانه ادامه این آسفالت معلق ماند و به حالت کما رفته است.

این درحالی است که راه ارتباطی پل گذاری، زیرسازی و حتی قیرپاشی شد و نیمه مسیر هم به صورت یکطرفه آسفالت شد، اینکه چرا نیمه کاره رها شده است، و همچنان اقدامی صورت نگرفته، باید مسئولان متولی پاسخگو باشند.

در آبان ماه 95  جلسه شورای اداری دیشموک با حضور عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، در بخشداری دیشموک برگزار شد و یکی از مصوبات این جلسه، تعیین تکلیف آسفالت این مسیر ارتباطی ظرف مدت یکماه بود، که با گذشت ماهها همچنان این امر محقق نشده است.

نویسنده این گزارش ضمن تقدیر و تشکر فراوان از همه مسئولان خدوم و زحمتکش و فعال در جهت خدمت به مردم، انتظار دارد در اسرع وقتادامه آسفالت این مسیر ارتباطی کار شده و البته به مسیر ارتباطی کوتاه تنگ تی و تنگ سوخته هم توجه ویژه شود.

گزارش و عکس از وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک