آخرین اخبار

3. تير 1396 - 5:33   |   کد مطلب: 8054
گام موثر گروه جهادی فرهنگی عمار در کهگیلویه و بویراحمد:
خدمت جهادی گروه عمار در عرصه با اهمیت فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
از اهم فعالیت های فرهنگی در شهر و روستاهای شهر دیشموک می توان به برگزاری حلقه‌های معرفتی، سخنرانی در مساجد شهر و روستاها ، برگزاری کلاس‌های پرسش و پرسش مسائل دینی در مساجد و خوابگاه دانش آموزی، برگزاری نماز جماعت، برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن، اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  هر ساله و به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم و دیگر مناسبتهای مذهبی و فرهنگی؛ گروه فرهنگی جهادی عمار در راستای  گسترش فرهنگ و آموزه های دین اسلام همراه با تعالی فکری و اخلاقی مردم با انجام سفرهای تبلیغی به مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد عزیمت می کند.

 

بدون  شک شان فعالیت در راستای مسائل فرهنگی مذهبی کمتر از پرداختن به امور اقتصادی و ... نیست.

 

گروه فرهنگی مذهبی عمار با وجود کاستی های فروان در زمینه مسائل مادی و اقلام فرهنگی موردنیاز خود ، افتخار دارد که به هیچ وجه عرصه جهاد فرهنگی و تبلیغی را رها نکرده و با تمام توان این مهم را ادامه داده و خواهد داد .

 

 

 

این گروه در طول فعالیت رسمی 5 ساله خود همواره کوشید تا با درک درست از اقیانوس پرتلاطم  هجمه های مخرب فرهنگی ، در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد باهانجام تبلیغ هایی مؤثر و کارآمد بپردازد .

 

در حد توان خود به نوعی به تهدیدهای روزافزون فرهنگی واکنش نشان بدهد و نقش با ارزش تاثیرگزاری در راستای فرهنگ را ایفا کنند.

 

 مبلغان گروه عمار اکثرا بومی استان بوده،  با روحیه ای جهادی و با تحمل سختی های فراوان مصمم شدند  تا این راه مقدس را با انجام دادن تبلیغ های مستمر و نتیجه بخش ادامه دهند.

 

گروه عمار در طول این چندسال توفیق حضور در مناطق سی سخت،پاتاوه،آغاجر"آقاجری"، باشت، قلعه رئیسی ، لیکک و دیشموک را دارد.

 

از جمله سفرهای تبلیغی گروه عمار سفر به شهر محروم دیشموک و روستاهای اطراف در ماه مبارک رمضان  سال 1396 می باشد،

 

جهادگران فرهنگی گروه عمار که سابقه حضور چندین دوره در منطقه محروم دیشموک را دارند، باتوجه به اصل تاثیرگذاری،  استمرار حضور در این منطقه را ضرورت دید و امسال  متشکل از 6 نفر با توانایی ها و تخصص خود در این شهر حضور پیدا کردند،

 

 گروه عمار در طول یک ماه فعالیت خود در این شهر و روستاهای اطراف توانست بخش وسیعی از اهداف فرهنگی خود را عملیاتی کند، سطح تبلیغی گروه عمار همه اقشار آن منطقه را که متشکل از  نوجوانان، جوانان، بزرگسالان (مرد و زن) بود را در بر می گیرد ، دوستان مبلغ حاضر در گروه در همه مساجد شهر  نمازجماعت و برنامه های فرهنگی برگزار کرده، به نحوی که  روستاها و اداره های شهر هم از توفیق نمازجماعت و برنامه های فرهنگی بی بهره نبودند.

 

 

 

از اهم فعالیت های فرهنگی در شهر و روستاهای شهر دیشموک می توان به برگزاری باشکوه 6 حلقه معرفتی هر شب در پارک مرکزی شهر به مدت یک ماه، سخنرانی در مساجد  شهر و روستاهای اطراف،  برگزاری کلاس های پرسش های پرسش و پاسخ دینی در مساجد و خوابگاه دانش آموزی،  برگزاری نماز جماعت در مساجد شهر،  برگزاری مراسم جزء خوانی در مساجد،  تبلیغ چهره به چهره با مردم،  برگزاری  مراسم معنوی  شب های قدر در شهر و روستاهای اطراف ، اشاره کرد.

خبر از وحید آهنگ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک