آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1396 - 21:59   |   کد مطلب: 7897
درحاشیه بازدید خبرنگار کهگیلویه از روستاهای چنگل، نسه‌طاویس وشرنگ‌رنگ
هدایای نیکوکارانه به دانش‌آموزان محروم رسید/ کفش‌های کهنه نو شد و لبخند رضایت برچهره کودکان شکوفه زد+تصاویر
مردم روستای چِنگِل وشرُنگ رُنگ مهمترین مشکل مناطق خود را، راه ارتباطی عنوان کرده و از این مسئله گلایه شدید داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهرستان کهگیلویه،  بهترین لذت زندگی برای من، مشاهده خوشحالی کودکان محرومی است که از مساعدت نیکوکاری، به وجد آمدند.

 

خبرنگار کهگیلویه در بازدید از روستاهای محروم نسه طاویس، چِنگِل و شرُنگ رُنگ ضمن توزیع هدایای نیکوکارانه یک خیر بین دانش آموزان، مشکلات مردم را پیگیری کرد.

 

وحید آهنگ در ادامه سفرهای خود، این بار به روستاهای محروم چِنگِل وشرُنگ رُنگ رفته تا علاوه بر اینکه کفش های تهیه شده از سوی یک خیر را بین دانش آموزان توزیع کند، مشکلات مردم را پیگیری و به مسئولان انتقال دهد.

یک خیر در اقدامی نیکوکارانه برای کودکان دانش اموز محروم روستایی بیش از یکصدجفت کفش برای خبرنگار کهگیلویه در دیشموک ارسال کرده و این خبرنگار هم هدایای نیکوکارانه خیر را بین دانش آموزان از پیش شناسایی شده، توزیع کرد.

 

به گزارش خبرنگار، یک خیر نوعدوست در تماسی از ما خواست تا کودکان محروم روستایی را شناسایی کرده تا ان شاء الله برای آنها در حد توان کفش خریداری کرده و جهت تحویل به آنان، ارسال کند.

توسط خبرنگار، روستاهای سرگچ، رودسمه، شرنگ رنگ و چنگل شناسایی شده و همه دانش اموزان این روستاها، در این راستا تحت پوشش قرار گرفته شد.

 

در حاشیه این سفر خبرنگار به میان مردم روستا رفته تا مشکلات آنها را پیگیری کرده وبه مسئولان انتقال دهد.

 

مردم روستای چِنگِل وشرُنگ رُنگ مهمترین مشکل مناطق خود را، راه ارتباطی عنوان کرده و از این مسئله گلایه شدید داشتند.

ع. امیری یکی از اهالی روستای وشرُنگ رُنگ در این رابطه به خبرنگار گفت: سالهاست که از نبود یک راه ارتباطی مناسب با روستاهای اطراف و حتی شهر دیشموک، رنج های فراوان می بریم.

وی، عدم برخورداری روستا از شبکه های تلویزیونی و دیجیتالی را از دیگر مشکلات موجود روستا عنوان کرد و گفت: در این راستا اگر مسئولان به ماتوجه نکنند، مشکلات زیادی متوجه روستا خواهد شد.

مادری از اهالی این روستا هم اظهار کرد: روشنایی برق در سطح روستا اصلا خوب نیست.(رئیس اتفاقات برق دیشموک قول داد در اسرع وقت این مسئله را رصد و مشکل مردم روستا را حل کند.

 

وی افزود: مدتها است که لوله آب در کنار خانه ما شکسته و هیچ مسئولی آن را درست نکرده است.( در این وطی تماس تلفنی خبرنگار با بخشدار، قرار شد در اسرع وقت مرتفع شود.؛ پیگیری و نتیجه اطلاع رسانی می شود.)

 البته مردم از بازدید مسئولان از جمله بخشدار وبهداشت و جهادکشاورزی راضی بوده و خواستار مساعدت بیشتر این ادارات شدند.

 

گفتنی است توسط وحید آهنگ خبرنگار کهگیلویه در دیشموک بیش از یکصد جفت کفش با مساعدت خیرنوع دوست تهیه و بین دانش آموزان روستاهای سرگچ، رودسمه، چنگل و شرنگ رنگ توزیع شد.

 

البته شاید خیر مذکور راضی به رسانه ای شدن این موضوع نباشد که از این بابت از این بزرگوار، عذرخواهی می شود.

گزارش از وحید آهنگ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک