آخرین اخبار

20. فروردين 1396 - 23:54   |   کد مطلب: 7802
نبود اینترنت، نیمه‌کاره‌رها شدن طرح آبرسانی به روستا، خرابی شبکه‌های تلویزیونی و عدم برخورداری از شبکه‌های دیجیتالی، کیفیت بد راه ارتباطی و همچنین نبود تابلوهای علائم راهنمایی و رانندی از مهمترین مشکلات مردم روستای گردشگر پذیر و دارای پتاسنیل جهت توسعه و پیشرفت کمر دوغ از توابع بخش قلعه رئیسی می باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  نبود اینترنت، نیمه‌کاره‌رها شدن طرح آبرسانی به روستا، خرابی شبکه‌های تلویزیونی و عدم برخورداری از شبکه‌های دیجیتالی، کیفیت بد راه ارتباطی و همچنین نبود تابلوهای علائم راهنمایی و رانندی از مهمترین مشکلات مردم روستای گردشگر پذیر و دارای پتاسنیل جهت توسعه و پیشرفت کمر دوغ از توابع بخش قلعه رئیسی می باشند.

روستای کمر دوغ با جمعیتی بالغ بر 257 نفر ،56 خانوار و دارای 7 روستای اقماری می باشد.

 

سعید پالار دهیار روستای کمر دوغ اظهار کرد: کمر دوغ با 7 روستای اقماری خود بیش از 700 نفر جمعیت دارد.

 

وی با اشاره به مشکل شبکه های تلویزیونی و به ویژه شبکه دیجیتالی روستای کمر دوغ، گفت: این روستا فقط از چند شبکه تلویزیونی برخوردار است.

 

دهیار روستای کمر دوغ با بیان اینکه، در هنگام پخش بازی های فوتبال، شبکه سه قطع می باشد، تصریح کرد: شبکه دو هم هر چند مدت یکبار خراب است.

 

پالار اذعان کرد:  بیش از 6 سال است که با این درد دست و پنجه نرم می کنیم و مردم روستا به ویژه جوانان در هنگام پخش بازی های فوتبال باید بسیاری از خطرات را به جان بخرند و به روستاهای اطراف و شهر قلعه رئیسی عزیمت کنند.

 

دهیار روستای کمر دوغ، نبود شبکه های تلویزیونی و عدم برخورداری از شبکه های دیجیتالی را خطر بزرگی برای روستای کمر دوغ عنوان کرد و گفت: احتمال استفاده از ماهواره به دلیل خرابی شبکه های دیجیتالی در روستای کمر دوغ در حال گسترش است که مسئولان باید در این راستا توجه ویژه کنند.

سعید پالار گفت: خطر استفاده از ماهواره به دلیل خرابی شبکه های تلویزیونی و نبود شبکه دیجیتالی را به سمع و نظر مسئولان بخش رساندیم ولی تاکنون کسی پیگیری نکرد که مشکل ما حل شود.

 

دهیار روستای کمر دوغ با اشاره به پیگیری بخشدار پیگیری کرده، اذعان کرد: نتیجه پیگیری‌های بخشدار حاکی از این است که روستای کم جمعیت است ودر اولویت نیست!

 

پالار اذعان کرد: روستای گردشگرپذیر کمردوغ  که جعیت جوان آن بیش از 50 درصد است، نیازمند توجه بیشتری است که خدای ناکرده جوانان به دلیل استفاده از ماهواره به گمراهی کشیده نشوند.

 

پالار  با اشاره به منطقه بکر و گردشگرپذیر کمردوغ  و همچنین داشتن پتانسیل توسعه و پیشرفت اقتصادی باتوجه به وجود طرح ماهی، پرورش زنبور، وجود باغات و ....، مسیر ارتباطی مناسب را از ملزومات مورد نیاز این منطقه؛ عنوان کرد و گفت: بارها به اداره راه مراجعه کردیم که برای مسیر ارتباطی روستا حداقل چند تابلو علائم راهنما مساعدت کند، ولی محقق نشد.

دهیار کمر دوغ، نیاز مسیر ارتباطی روستا به تابلو علائم راهنما و رانندگی را به دلیل پرپیچ و خم بودن ان؛ ضروری خواند و اضافه کرد: از مسئولان خواهشمندیم که به مسیر ارتباطی این روستا توجه بیشتری شود و دستی به آن بکشند.

 

پالار به اختلال شبکه های تلفن همراه روستا هم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر اگر بخواهیم تماسی برقرار کنیم باید از داخل ساختمان خارج شویم تا آنتن دهی داشته باشیم.

 

دهیار کمر دوغ گفت: این روستا از اینترنت محروم است و حتی اینترنت تلفن های همراه هم در دسترس نیست.

 

پالارگفت: مشکل اب شرب هم داریم و مدتهاست که کار آبرسانی به روستای کمر دوغ از سوی پیمانکار نیمه کاره رها شده و همچنان از سوی اداره آبفا اقدامی صورت نگرفته است.

 

این روستا در فاصله 17 کیلومتری شهر قلعه رئیسی واقع است.

گزارش از وحید آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک