آخرین اخبار

15. اسفند 1395 - 3:16   |   کد مطلب: 7665
در این راستا حوزه مقاومت بسیج دیشموک با حداقل های موجود در حال برداشتن گامی بلند در جهت محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی مناطق محروم روستایی است.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک که از حوزه های فعال در استان و حتی کشور می باشد، در مدت اخیر با انجام کارهای نیکوکارانه، اقدام به انجام کارهای خداپسندانه زیادی می کند.

 

بسیجیان این حوزه که مدتی کوتاه پیش، در اقدامی خیرخواهانه به توزیع البسه لوازم التحریر" به همت حوزه بسیج حضرت رسول دهدشت صورت گرفت" همکاری داشته، این بار بسیجیان حوزه مقاومت امام محمدتقی(ع) دیشموک با حضور ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرماندهی این حوزه بسیج، در روستای امامزاده میراسلار(ع) در حال برگزاری اردوی7روزه جهادی هستند.

 

در این اردوی جهادی که قرار است علاوه بر ساخت سرویس بهداشتی" حمام و توالت"، برنامه های فرهنگی از جمله یادواره شهدای روستای مذکور هم صورت پذیرد و بیش از 20 بسیجی در کار جهادی عمرانی فعالیت دارند.

 

همچنین جمع زیادی از بسیجیان هم در حال اماده سازی فضای محیطی جهت برگزاری یادواره شهدای پایگاهی روستا هستند.

 

در این راستا حوزه مقاومت بسیج دیشموک با حداقل های موجود در حال برداشتن گامی بلند در جهت محرومیت زدایی و ارتقای فرهنگی مناطق محروم روستایی است.

 

بی شک بسیج دیشموک از موفق ترین ها در عرصه محرومیت زدایی می باشد.

 

ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: در قالب اردوی جهادی هفت روزه یک باب سرویس بهداشتی و حمام برای یک خانوار بی سرپرست در روستای کلات امامزاده میرسالار(ع) دیشموک ساخته می‌شود.

 

وی افزود: در طی این هفت روز تلاش می کنیم تا علاوه بر ساخت سروس بهداشتی" حمام و توالت برای یک خانواده بی سرپرست متشکل از یک مادر و سه دختر در روستای کلات، یادوراه 6شهید منطقه امامزاده میرسالار(ع) را در قالب گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پایگاه روستای امامزاده میرسالار(ع) برگزار کنیم.

 

معززی با بیان اینکه، بزودی زمان و مکان دقیق، سخنران و مداح مدعوین و همچنین دیگر مهمانان این برنامه با ارزش را از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می کنیم، خاطرنشان کرد:  تقویت روحیه جهادی در بین بسیجیان و خدمت‌رسانی و ارتقای بصیرت  از  مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک تصریح کرد: کمک به محرومان و انجام کارهای فرهنگی از جمله برگزاری برنامه های گرامیداشت یادوخاطره شهدای والا مقام، در اولویت کاری بسیج به ویژه حوزه مقاومت بسیج دیشموک می باشد.

 

معززی ابراز امیدواری کرد: سرویس بهداشتی"توالت و حمام ظرف مدت چند روز آینده افتتاح و تحویل این خانواده محروم و بی سرپرست از روستای کلات دیشموک شود.

 

معززی، محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و خودسازی را از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد و گفت: بسیجیان با دوری از فضای زندگی شهری و کار کردن در مناطق محروم روستایی، تجربیات خوبی برای آینده خود کسب می کنند.

 

گزارش و عکس از وحید آهنگ

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک