آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 3:22   |   کد مطلب: 7573
عدل هاشمی پور با حضور در روستای تاریخی لیراب کلنگ را برداشت و گفت: کار نشد ندارد!، پای کار هستیم و ان شاء الله برای محو محرومیت، توسعه و آبادانی کمر همت را بستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  فراموش نمی کنیم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و همیشه به یاد خواهیم داشت شعارهای با عنوان همچون معدن نیترات آماده باش" که من آمده ام."

 

روزهای که سردار هاشمی پور از تحقق امکان فعال شدن معدن نیترات به مردم به دیشموک وعده داده بود، کمتر کسی فکر می کرد چنین امر خوشایندی محقق شود.

 

اما امروز عدل هاشمی پور با حضور در روستای تاریخی لیراب کلنگ را برداشت و گفت: کار نشد ندارد!، پای کار هستیم و ان شاء الله برای محو محرومیت، توسعه و آبادانی کمر همت را بستیم.

 

هاشمی پور که در مدت کوتاه گذشته به چند وعده خویش در زمان انتخابات به مردم، جامه عمل پوشانده امروز فعالیت معدن نیترات لیراب بدون درنظر گفتن اعتبار کافی از سوی  دولت را کلنگ زنی کرده، از پیمانکار و مدیر پروژه در زمان مشخص بازدهی مورد نظر را خواستار شد.

 

آری؛ معدن نیترات رویایی که که هم اکنون به دست و همت هاشمی پور بعد از شناسایی در 18سال پیش، هم اکنون کلید رو به پیشرفت ان رقم خورده است

 

هاشمی پور در حاشیه بازدید از مناطق روستایی دیشموک در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروز جاده دلی-رودسمه با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان و با همکاری بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و استاندار کلنگ زنی  و باید در مدت یکسال و نیمه این پروژه به بهره برداری برسد.

 

وی به بازدید از روستای چندار و سربس اشاره کرد و گفت: مردم این روستا از جاده خود رنج می برند، برق روستای سربس را هم امروز افتتاح کردیم و خداوند را شاکریم.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ، با ابراز امیدواری برای مرتفع شدن مشکل راه ارتباطی روستای چندار، گفت: معدن نیترات از مهمترین خواسته های بحق مردم دیشموک و وعده های بنده حقیر، امروز کلنگ زنی شده و کلید خورده است.

 

وی با بیان اینکه، در خردادماه شاهد تولید محصول معدن نیترات هستیم، تصریح کرد: قریب 40نفر در این معدن مشغول به کار می شوند.

 

هاشمی پور در ادامه با اشاره به روندگازرسانی دیشموک،اذعان کرد: بزودی پیمانکار پروژه گازرسانی در چند نقطه تجهیز کارگاه کرده و برای آغاز کار در سطح شهرها شروع به کار می کند و انتظار می رود مردم همکاری کنند.

 

وی با بیان اینکه، 360کیلومتر انشعابات در روستا و خط اصلی با تامین لوله و شیرآلات و اتصالات گاز همه به مناقصه رفته، اضافه کرد: در دیشموک، جاورده، چاروسا و هم منطقه دشمن زیاری کارگاه های جداگانه مستقر و به جدیت شروع به عملیات می شود.

 

وی در خصوص جاده لیراب هم تاکید کرد: با مساعد شدن وضعیت شرایط جوی، روند ادامه فعالیت آسفالت جاده لیراب ادامه پیدا می کند.

 

هاشمی پور با بیان اینکه، مسئله فیش های برق دیشموک بررسی می شود، تاکید کرد: جاده دیشموک-چاروسا به پاتاوه و دم عباس در دستور ویژه کار قرار دارد و همچنین برای آب شرب شهر اختصاص بودجه داده شد و ان شاء الله مرتفع می شود.

انتهای پیام/

گزارش و عکس از وحید اهنگ

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک