آخرین اخبار

21. بهمن 1395 - 20:25   |   کد مطلب: 7572
در حاشیه‌ی سفر پرماجرای عدل هاشمی‌پور به دیشموک صورت گرفت:
افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دیشموک/ درخواست مردم دیشموک و وعده هاشمی‌پور+تصاویر
در سفر یکروز نماینده کهگیلویه بزرگ به دیشموک پروژهای کلنگ زنی راه ارتباطی و معدن نیترات و افتتاح برقرسانی به روستای سربس، انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  در سفر یکروز نماینده کهگیلویه بزرگ به دیشموک پروژهای کلنگ زنی راه ارتباطی و معدن نیترات و افتتاح برقرسانی به روستای سربس، انجام گرفت.

 

با حضور نماینده شهرستانهای چهارگانه استان عدل هاشمی پور در مجلس, علی پوزش فرماندار کهگیلویه، دکتر فرزانه مدیر بنیاد مسکن استان، تارم مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه، پرویزی مدیر برق شهرستان کهگیلویه و جمعی از مسئولان شهرستانی، استانی و شورای اداری دیشموک چند پروژه مهم در دیشموک به مناسبت دهه فجر کلنگ زنی و یا افتتاح شد.

 

هاشمی پور و هیئت همراه  در ابتدا با حضور در روستای رودسمه، عملیات اجرایی جاده دلی به رودسمه دیشموک به طول 10 کیلومتر کلنگ زنی کردند.

این جاده برای دسترسی روستاهای ده احمد، شهسواری، سرپر، رودسمه و پاپر بوده و در آینده به جاده خوزستان وصل خواهد شد تا جاده ارتباطی دیشموک به باغملک 10 کیلومتر نزدیک تر شود.

کارفرمای این پروژه راه و شهرسازی بوده که توسط بنیاد مسکن استان و با اعتبارات ملی روستایی اجرایی می شود.

 

در ادامه سفر هاشمی پور به همراه مسئولان یه دیشموک، طرح برقرسانی به روستای سربس با اعتباری بالغ بر 55میلیون تومان افتتاح شد.

 

قریب7خانوار روستای سربس بعد از 38سال از انقلاب هم اکنون صاحب برق شدند.

همچنین هاشمی پور وعده به مردم این روستا داده که راه ارتباطی برای آنها در اسرع وقت برقرار شود.

همچنین نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در حاشیه این سفر از روستاهای چندار، بنه کلو، ریزک و دیگر روستاهای در مسیر بازدید، ضمن گفتگو با مردم، مشکلات را بررسی و وعده مرتفع شدن آنها داده شده است.

بیشترین مشکلات به حوزه راه ارتباطی، انتن دهی تلویزیون و حتی وضعیت آب در روستاها بوده است.

اما از حاشیه های یکروزه حضور هاشمی پور و مسئولان در دیشموک می توان به تجمع مردم با بشکه های آب ناسالم شرب شهر و در دست داشتن فیش های نجومی برق در فلکه سرحد دیشموک اشاره کرد که مردم از صدور قبوض برق با مبالغ بالا گلایه و از نبود آب سالم شرب انقتاد شدید داشتند.

عدل هاشمی پور ضمن دعوت مردم به آرامش، در میان مردم اظهار کرد: از همه مشکلات مردم خبر دارم و در جهت رفع همه آنان حداکثر تلاشم را می کنم.

 

وی افزود: در خصوص آب شما بودجه لازم اختصاص داده شد و بزودی آب دیشموک و هم سوق و سرفاریاب مرتفع می شود.

 

هاشمی پور همچنین درخصوص وضعیت فیش های نجومی برق شهر دیشموک، گفت: هیچ کس پول فیش برق پرداخت نکند تا موضوع بررسی و دلیل صدور فیش های نجومی بررسی و علت مشخص شود.

 

وی تاکید کرد: هیچ کس تا مشخص شدن وضعیت نجومی بودن یا نبودن فیش های برق که مردم اعتقاد دارند، حق قطع کردن برق مردم دیشموک را ندارد.

 

و اما در پایان سفر یکروز عدل هاشمی پور به دیشموک و مهمترین بخش افتتاح پروژه کارخانه تولید پتاسیم نیترات لیراب دیشموک صورت گرفته است، پروژه که 18سال پیش شناسایی شد و جزء 4معدن موجود در دنیا بوده، با همت هاشمی پور امروز کلنگ افتتاح آن به زمین زده شده و قرار است بزودی خط تولید آن هم صورت گیرد.

گفتنی است افتتاح این طرح از وعده های انتخاباتی عدل هاشمی پور بود که امروز تحقق یافته  پیش بسوی موفقیت، در حال انجام است.

در ادامه این گزارش خبری، خبرها و گزارشات بیشتری از این سفر پرماجرا منتشر می کنیم.

==================

گزارش و عکس از وحید آهنگ

==================

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک