آخرین اخبار

21. آذر 1395 - 18:59   |   کد مطلب: 7010
وضعیت ورزش کهگیلویه شرایط مساعدی ندارد و حتی کسانی که در این سال ها با هزینه شخصی تیم داری میکردند و در سطح مسابقات استانی و کشوری داری مقام بوده اند به دلیل عدم حمایت مسئولین و نداشتن منابع مالی قید تیم داری را زده اند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، در بعدازظهر سرد این روزهای شهر دهدشت وپس از چندروز هماهنگی در دفتر محل کار فردی زحمتکش درحوزه ورزش کهگیلویه حضور یافتیم.

 

شخصی که بقول خودش وگواه دوست داران ورزش شهرستان، زندگی اش را فدای فوتبال و فوتسال کرد ولی آنطور که باید وانچنان که حقش بود بها داده نشد.

 

اسماعیل صمدی نسب مدیر عامل تیم فوتسال بانوان بلادشاپورکهگیلویه بزرگ نماینده استان در لیگ دسته یک فوتسال قهرمانی باشگاه های کشور با این پایگاه خبری درد دل نمود که عینا جهت آگاهی مدیران کهگیلویه در زیر می اید.

 

تیم فوتسال بلادشاپورکهگیلویه بزرگ درابتدا مرصاد دهدشت نام داشت درسال ۱۳۸۸تشکیل گردید ودرسال۱۳۸۹قهرمان استان شدوپس از گرفتن سهمیه زیرگروه کشور بعنوان نماینده کهگیلویه و بویراحمد پس از نایب قهرمانی به لیگ ۳راه یافت.

پایگاه خبری کهگیلویه

صمدی نسب ادامه داد:تااینکه پس از کش و قوس فراوان در سال۱۳۹۳ باشگاه وامتیازتوسط اینجانب، خادم ورزش وعلاقمندبه شهردهدشت و جهت رشدوتوسعه فوتسال و فوتبال بخش بانوان بامیزبانی تیمهای شهرداری تبریز،کاله مازندران و شهرداری دزفول و هیات فوتبال قم و تیم داوری دردوررفت با هزینه شخصی، بازیها بابازیکنان بومی از شهرهای دهدشت وگچساران وچرام وبهمئی و سوق و قلعه رئیسی ودیشموک پابه عرصه مسابقات گذاشتندودرلیگ یک ماندگارشدندودوربرگشت باهزارزحمت به آمل مازندران رسیدندودرانجابازهم نتایج درخشانی کسب کردند و درسال ۱۳۹۴ بازهم بنام بلادشاپورکهگیلویه بزرگ شرکت کردندودرلیگ ماندندتااینکه درسال ۹۵ در اذرماه جلسه قرعه کشی درمحل کمیته فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران درشهرتهران برگزارگردیدندکه تیم بلادشاپورکهگیلویه بزرگ باتیمهای شهرداری دزفول،رامهرمز ،هیات فوتبال چالوس و نماینده تبریز همگروه شدند که دور رفت بازیها ازمورخه ۲۸٫۹٫۹۵ برگزارمیشود.

 

اسمائیل صمدی نسب که بغض نموده بود گفت:متاسفانه حتی این باشگاه پول ورودی وتهیه لباس مسابقات وگرمپوش و کفش وساقبندوتوپ و وقت سالن هم نداردوپول صدور کارت نیز نداشت.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی تصریح کرد:فردی مثل بنده که اچارفرانسه ورزش شهرستان مشهوربوده دیگر کم آورده است وازلحاظ مالی باتوجه به مشکلاتی که باشگاه برایش بوجودآورده است گرفتار است وبارها به فرمانداری و اداره ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و ادارات دهدشت وکهگیلویه بزرگ و استان مراجعه نمودم که حتی یک ریال کمک نکردندوازانجا که فوتسال بانوان این شهرستان استعدادهایی چون شبنم بهشت بهترین فوتبالیست بانوی سال ۱۳۹۴ایران اسلامی را داشته و مرضیه توفیقی بازیکن لیگ برتری و تیم ملی فوتسال و دعوت شدگان به اردوهای تیم های ملی دانش آموزی در رده های نونهالان و نوجوانان و جوانان فوتسال کشوررادرکارنامه خوددارندولی تاکنون اقدامی نشده و مشاورین نماینده کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی که از جنس ورزش هستند اقدامی نکرده اند وچندبار بصورت حضوری و تلفنی به آنان وپیامک در فضای مجازی اطلاع رسانی و ازکمبودبضاعت مالی خودوباشگاه جهت تامین بودجه التماس نمودم لذاهیچکس به این باشگاه اهمیتی ندادند.

پایگاه خبری کهگیلویه

زحمتکش گمنام ورزش کهگیلویه تاکید کرد:البته جادارد از زحمات سال های گذشته حجت الاسلام موحد،خداداد افشاریان،سردارهاشمی پور،نجات نیا، فرمانداران مختلف کهگیلویه آقایان کریمی ورضایی ودکترپوزش،مدیریت ورزش شهرستان واستان وسیدکرامت موسوی و پرویز موسوی تشکرکنم که در حد امکان کمک نمودند اما ما واقعا امسال مشکل داریم و در هفته آینده حضورمان دراین مسابقات مهم قطعی نیست و نیاز است که فکر اساسی شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

صمدی نسب باتقدیر از اخوان مدیرزحمتکش هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه و لطف الله اروانه گفت انهاقول پیگیری داده اند و هاشمی پور نماینده محترم هم دراین راستا قولی داده وماهمچنان منتظر اقدام نماینده محترم و مدیران کهگیلویه هستیم.

پیمان باوند

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک