آخرین اخبار

10. آذر 1395 - 13:54   |   کد مطلب: 6901
مدیر منطقه ای مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رایزنی با نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی درصدد رفع مشکل شبکه رادیویی دیشموک هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، مدیر منطقه ای مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با رایزنی با نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی درصدد رفع مشکل شبکه رادیویی دیشموک هستیم.

 

شب گذشته فیبر نوری دیشموک دچار اختلال و به همین دلیل، خطوط تلفن همراه و اینترنت دیشموک به مدت قریب24 ساعت قطع شد.

مهندسان اداره مخابرات کهگیلویه در شرایط سخت با کمبود امکانات و در هوای سرد دیشموک با تلاش بی وقفه موفق به شناسایی نقطه مورد نظر و وصل فیبر نوری شدند.

 

 

شبکه های تلفن و اینترنت دیشموک به دلیل اینکه شبکه رادیویی مخابرات منطقه مشکل دارد و با قطعی فیبر نوری، همه ارتباطات این منطقه قطع و دیشموک با فن آوری ارتباطات خداحافظی می کند.

هر مشکلی که باشد با وسیله تلفن  پیگیری می شود ولی وقتی خطوط تلفن همراه و ثابت قطع باشد، دیگر نمی توان این امر را پیگیری کرد و مطمئنا مدت زمان زیادی را صرف خواهد شد تا این  معضل پیگیری و حل شود.

 

 

دیشموک تنها جایی که صرفاً با فیبر نوری اداره می شود و در صورت وجود شبکه رادیویی حداقل در هنگام اختلال در فیبر نوری، خطوط تلفن را وصل خواهیم داشت.

 

 

سید عبدالحسین افتخاری دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، قطعی فیبر نوری یا به دلیل کار در کنار جاده و یا عدم رعایت مردم می باشد، تصریح کرد: برای حل مشکل منطقه دیشموک با نماینده کهگیلویه بزرگ رایزنی هایی شد و در حال پیگیری جدی هستیم.

 

وی، از مردم خواست تا دقت بیشتری در حاشیه فیبر نوری داشته و اهمیت و ارزش آن را بیشتر قدر بدانند.

مدیر منطقه ای مخابرات کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای حل شبکه رادیویی دیشموک هم نیاز به یک رادیو با ظرفیت بالا داریم که از طریق عدل هاشمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سفارش دستگاه مورد نیاز از تهران در تلاش هستیم تا بزودی مشکل مردم حل شود.

 

امیدواریم هر چه زودتر این مسئله حل شده و یکی از مشکلات اساسی منطقه دیشموک برطرف گردد.

 

'گزارش و عکس : وحیدآهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک