آخرین اخبار

27. مهر 1395 - 21:51   |   کد مطلب: 6460
کاظمی با انتقاد شدید از قطعی جاده قلعه رئیسی به دهدشت، گفت: هیچ‌کس حق ندارد جاده بین بخشی و به این مهمی را قطع کند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید حسن کاظمی مدیرکل دفتر فنی و عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کهگیلویه و ویراحمد از سطح شهر دیشموک بازدید کردند.

 

سید حسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار گفت: در بازدید امروز از سطح شهر دیشموک، مورادی  که قبلا در کمیسیون ماده5مطرح شد، بصورت میدانی بازدید و بررسی شد.

 

مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه و ویراحمد با بیان اینکه، در این بازدید نگاه ما نسبت به شهر دیشموک عوض شد، تصریح کرد: الحمدالله شهر دیشموک هم معابر خوبی و هم اصول شهرسازی بصورت نسبی در آن رعایت شد.

 

کاظمی با ابراز تقدیر از شورا و شهرداری دیشموک که جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز در سطح  را گرفته‌اند، اضافه کرد: سرانه فضای سبز دیشموک ضعیف و این معضل بزرگی است.

 

وی با اشاره به اینکه، دیشموک را شهر فاقد سرانه سبز باید نامید، خاطرنشان کرد: یقیناً در طرح‌های تفکیکی الحاقی به شهر، باید سرانه فضای سبز لحاظ شود.

 

مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه و ویراحمد گفت:  با کسانی که در سنوات قبل فضاهای سبز تغییر کاربری  داده و یا غیرمجاز ساخته شده، با عوامل  آنها برخورد می‌شود.

 

کاظمی با انتقاد شدید از قطعی جاده دیشموک، قلعه رئیسی به دهدشت، گفت: هیچ‌کس حق ندارد جاده بین بخشی و به این مهمی را قطع کند.

 

مدیرکل دفترفنی استانداری کهگیلویه و ویراحمد اضافه کرد: در چنین مواقعی پیمانکار باید کار خود را زمان‌بندی و برنامه‌ریزی کند.

 

کاظمی تشریح کرد: همین امروز جهت حضور در محل و بازگشایی مسیر، اقدام خواهیم کرد چرا که این کار اصلا پذیرفتنی نیست.

این مسیربیش از 10 روز است که برای آسفالت از سوی پیمانکار، مسدود شد.

 

خبرهای بعدی سفر این مدیران کل، بزرودی منتشر می شود.

عکس: وحید آهنگ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک