آخرین اخبار

2. اسفند 1394 - 18:51   |   کد مطلب: 4845
هاشمی خطاب به نماینده 16 ساله کهگیلویه بزرگ گفت: از روی ناچاری و علی رغم اینکه هیچ مسئولیتی و اختیاری نداشتم و حتی افرادی مثل جنابعالی برای من موانع درست کرده، سیم خاردار جلو من می‌گذاشتند و دیوار بتنی درست کردند، ولی خداوند متعال فرمود، هاشمی بلند شو و برو من کمکت می کنم و رهات نمی کنم.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پايگاه خبري شهرستان كهگيلويه، عصر امروز عدل هاشمی در جمع مردم دیشموک ضمن سلام و درود بر ایل بزرگ بهمئی سردسی و گرمسیر و درود بر شیعیان حماسه آفرینان قبل و بعد از انقلاب بهمئی گفت: درود خدا بر شجاعت و صداقت و مقام شما ایل بزرگ بهمئی باد.

 

وی افزود: به برکت نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف توفیقات زیادی حاصل شد از جمله توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جهاد در راه خدا و جنگ در مقابل دشمنان که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

 

 وی تصریح کرد: امام مهم این که در این نظام مقدس، خدمت به مردم را داشتیم که باید شاکر خداوند  متعال باشم.

 

وی گفت:  دشمنان دین خدا در اوایل انقلاب کینه‌های خود را آشکار کرده و جنگ 8 ساله را بر ما تحمیل کردند و شهرهای شرق و غرب کشور ما را مورد حمله قرار داده و اسرای ما را شکنجه و مورد آزار و اذیت قرار می دادند.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه اینها همه برخلاق قانون بین الملل و دین خدا بود، تصریح کرد: دشمنان ما در جنگ حتی به پیرمردان و کودکان ما هم رحم نمی کردند.

 

هاشمی‌پور اذعان کرد همه این کارهای دشمان برای این بود که ما را از رشد و توسعه بگیرند و به فرض مصرف‌کننده صرف نگه دارند.

 

 وی گفت: دشمنان انتظار داشتند که ما مصرف‌کننده صرف باشیم  و همه چیز خود را از خارج تهیه کنیم.

 

هاشمی بیان کرد: با این همه موانع و مشکلات، به برکت انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام، ولایت فقیه و مدیریت مدبرانه رهبری، کارهای ارزشمند زیادی و خوبی صورت گرفت.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه، نمایندگان اصولگرا و چه اصلاح‌طلب در بحث اقتصاد مقاومتی نتوانستند تا کنون آنچه مقام معظم رهبری خواستار هستند، را محقق کنند، تصریح کرد:  این چه اقتصادی است که با یک زمین‌لرزه2 ریشتری به هم می‌ریزد.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید به قدرت و توان  و تولید داخلی خود متکی باشیم، گفت: در عرصه‌های مختلف از جمله سد سازی، معدن، گاز و راه‌ها و ... اگر مردم می‌خواهند من را بشناسند به گذشته من در تمام پروژهای مختلف ملی و بین‌المللی با سند و مدرک مراجعه کنید.

 

وی با بیان اینکه کارهای بسیار زیادی که بنده حقیر در جای و جای کشور در پروژهای مختلف انجام داده ام به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، گفت: به برکت نظام مقدس توسط نمایندگان ادوار گذشته کارهای نسبتاً خوبی صورت گرفت ولی نه کارهای ریشه و اساسی، که این در خور شان کهگیلویه بزرگ و این منطقه نبود.

 

هاشمی با بیان اینکه در استان و به ویژه کهگیلویه بزرگ کارهای ریزی انجام شد، گفت: ولی در مقایسه با دیگر استان‌ها از فرصت‌ها استفاده نکرده‌ایم.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی گفت: ما باید از فرصت‌های ویژه فعلی استفاده کنیم و نباید نگاه ما به گذشته و یا اینده صرف، باشد.

 

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دیشموک گفت: به گذشته برنگردیم و باید از فرصت‌های فعلی برای آینده درخشان استفاده کنیم.

 

وی گفت: آمده‌ام تا با خدای خود و این مردم با صفا و انشاء الله به روزی برسیم که محرومیت را از دل این منطقه بزداییم.

 

وی اضافه کرد:  من فرزند این انقلاب و امام و ولایت فقیه و رهبری که فرمود؛ کار تولیدی باید برجسته باشد، کار عام‌المنفعه، زیرساختی و عمومی انجام می‌دهم.

 

وی در ادامه با اشاره به کارهای انجام شده توسط خویش از جمله تجربه در سد کرخه، آب شرب شهرهای جنوبی و سدسازی و راهسازی و تونل و... اشاره کرد و بیان کرد: بیش از 250 مسجد بدون کمک دولت در کهگیلویه بزرگ ساخته‌ام.

 

وی در ادامه خطاب به یک نامزد انتخاباتی گفت که شما  در چرام فرمودید؛ این کارهایی که شش‌ماه، یکسال و دوسال که انجام می‌دهم به چه دردی می‌خورد، بنده در این جا به این عزیز پیام می‌دهم که اگر جنابعالی و دیگر نمایندگان ادوار گذشته در مدت 16 سال شما و دوران خدمت خود،4 تا کار اساسی انجام می‌دادید مگر من مرض داشتم که برای خودم دردسر درست کنم.

 

هاشمی اضافه کرد:  اگر شما در طول دوران مسئولیت‌تان از فرصت‌ها استفاده می‌کردید،  از دلار آنچنانی بهره‌ می‌بردید، و ضعیت این طور نبود.

 

هاشمی خطاب به نماینده 16 ساله کهگیلویه بزرگ گفت:  یک پروژه اگر در آن زمان یکصد میلیون یورو هزینه بداشت، امروز یک میلیون یورو هزینه دارد، چرا استفاده نکرید که بنده مجبور بشوم از روی ناچاری و علی رغم اینکه هیچ مسئولیتی و اختیاری نداشتم و حتی افرادی مثل جنابعالی برای من موانع درست کرده وسیم خاردار جلو من می‌گذاشتند و دیوار بتنی درست کردند، ولی خداوند متعال فرمود، هاشمی بلند شو و برو من کمکت می کنم و رهات نمی کنم.

 

وی اضافه کرد: آمده ام تا بگویم تا نشان دهم کار کردن یعنی چه و بگویم آدم های بزرگ برای کارهای عام المنفعه درست شدند.

 

وی خطاب به نامزدی که در چرام خدمات وی را زیر سوال برد، گفت: خدا بیامرزد پدر و مادر شما را که چنین فرمایشی کردید، مگر رقیب من تو هستید، گذشت آن زمان و تمام شد، مگر تو را این 16 سال کی به مجلس برد.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی در ادامه با بیان اینکه هاشمی و امثال هاشمی تو را برزگ کردند، گفت: شما به پدر معنوی هر دوتامون رحم نکردید دیگه به من رحم می‌کنید.

 

وی گفت: من و تو اگر جایگاه، عزت و پایگاه، آبرو، اقتدار، وجهه اجتماعی داریم با دعای خیر این مرد خدا بود که تو به او رحم نکردید.

 

هاشمی گفت: همین جا در این جمع باصفا عرض می کنم؛ برادر عزیزم ضمن خیر مقدم شما بدانید که جنابعالی رقیب من نیستید و همین جا به تو نصیحت می کنم تو را بخدا این مردم را بگذار تصمیم بگیرند و به گذشته برنگردند، 16 ساله گذشته در کهگیلویه هر چه توان داشتید، گذاشتید و شما بدان اگر خوزستان، فارس و چهار محال را بسیج کنید، به فضل پروردگار برنده انتخابات من هستم.

انتهاي پيام: و/ا

عكس: وحيد آهنگ

دیدگاه‌ها

درود بر سردار سازندگی انشاالله که پیروز شوی
همش یه خبر داری اونم فقط از عدل هاشمیه، بیا نقد کن ، تحلیل کن ، یه طرفه هستی مردباش واین پست رو بزار
سلام بر سردار...بنازمت سردار جون...زدی تو خال...با این نطق زیبا گریه م گرفت خداییش...تشکر تشکر تشکر...ب امید خدا پیروزی

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک