آخرین اخبار

1. بهمن 1394 - 17:53   |   کد مطلب: 4598
پنج شنبه ای با شهدای کهگیلویه/این هفته شهید عبدالحسین مددی
وصیت زیبای شهید کهگیلویه ای به مسئولان و فرهنگیان/به فکر محرومین باشید
[ کارمندان] ادارات و مسئولین! [ از شما] می خواهیم برخورد محبت آمیز و صمیمانه با مردم داشته باشید و به فکر محرومین باشید [ و] به داد آنها برسید.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، شهید عبدالحسین مددی فرزند غلامحسین متولد 1 دی ماه 1343روستای لیر بزرگ  از توابع شهرستان کهگیلویه است.نام مادر وی مرحمت و تحصیلات او تا پایان دوره کاردانی بود.

 

وی در 21 دی ماه سال 1365 در منطقه شلمچه به شهادت  رسید و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

 

شهید عبدالحسین مددی‌ در وصیت نامة نسبتاً کوتاه خود را با آیة 169 سورة آل عمران آغاز می کند و در ادامه از هجوم کفار برای‌ خاموش کردن نور حقیقت اسلام سخن به میان می‌ آورد و اینکه شهید امر تدریس خود را تنها برای‌ مدد رساندن به اسلام رها کرده و راهی‌ جبهه های‌ حق علیه باطل شده است.

 

در بخش دیگری‌ از وصیت خود شهید مددی‌ به قدردانی‌ و دلداری‌ پدر و مادر خود می‌ پردازد و در نهایت از همگان می‌ خواهد تا او را حلال کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه وصیت نامه شهید عبدالحسین مددی

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 « ولاتحسبنّ الذین قتلوا فی سبیل الله  أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربّهم یرزقون »

 

 به نام الله، تنها یاور مستضعفان و محرومان و با درود بر رهبر کبیر و رزمندگان کفرستیز و شهدای گلگون کفن از صدر اسلام تاکنون.

 

 حال که کفار دنیا، سعی و تلاششان بر این است که نوری را که بعد از 1400 و اندی سال در ظلمات زده شده است خاموش کنند، جا دارد که سنگر علم و دانش مدرسه را رها کرده و به سوی میادین نبرد حق علیه باطل رفت تا به آنها بگوییم که این امت شهیدپرور و جان بر کف آرام نمی نشیند و همانطوری که این شعارشان است: تا خون در رگ دارند به مبارزه می پردازند، و عمال شرق و غرب و همة کفار باید بدانند که نمی توانند با امتی که شهادت اسلحة اوست مبارزه کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

 از همة فرهنگیان محترم می خواهیم که این شغل شریف و پرزحمت خود را هر چه بیشتر گرم گرفته و سعی کنید کارتان و عملتان تنها برای رضای خدا باشد و خالصانه باشد.

 

[ کارمندان] ادارات و مسئولین! [ از شما] می خواهیم برخورد محبت آمیز و صمیمانه با مردم داشته باشید و به فکر محرومین باشید [ و] به داد آنها برسید.

پایگاه خبری کهگیلویه

 طوفان ها وزیده شده تا شاید این نور را خاموش کنند، ولی کور خواندند و این نورخاموش شدنی نیست .

 

 سخنی چند با پدر زحمتکش و مهربانم:

 می دانم ناراحت هستی. صبر را پیشه کن. گرچه نتوانستم فرزندی خوب برایت باشم وجواب گوی زحمات بی دریغ شما باشم تحمل کن و صبر را پیشه کن که « ان الله 4 مع الصابرین ».

 

واما مادر مهربان و دلسوزم! اگر خدا شهادت را نصیبم کرد صابر باش. شما که در چند سال اخیر چهرة غم همیشه شما را فرا گرفته، همچنان که صبر نموده ای در مصائب، باز هم صبر کن.

پایگاه خبری کهگیلویه

و اما خواهران و برادران عزیز و مهربانم! همة شما سعی کنید هر کدام مبلّغی برای اسلام باشید و از همه شما حلالیت م ی طلبم و مرا حلال کنید.

از همه اقوام، خویشاوندان و دوستان و آشنایان [ و] هر کسی که از این بندة حقیر، ناراحتی دیده [ می‌خواهم] مرا حلال کنید و همة شما را به دست خدای بزرگ م یسپارم.

                                                                                                         و السلام

                                                                                                 عبدالحسین مددی

                                                                                                         5/ 8/ 65

دیدگاه‌ها

من نوکر تمام شهدا هستم و از همین جا دست یک به یک انها را می بوسم
با سلام و سپاس فراوان از تلاش‌های ارزشمند شما در ترویج فرهنگ شهادت طلبی و مظلومیت شهدای عزیز خداوند متعال ان شاءالله به شما بزرگواران سلامت توأم با عزت عنایت فرماید.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک