آخرین اخبار

8. بهمن 1393 - 16:47   |   کد مطلب: 232
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد
بهربرداری از 10 مصلی تا شش ماه آینده +تصاویر
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در صورت تامین 60 میلیارد ریال اعتبار, ده مصلی تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید .
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، سرهنگ رضا رنجبر،  مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مصلی شهر دیشموک در جمع خبرنگاران گفت: در صورت تامین 60میلیارد ریال  اعتبار, 10مصلی تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید .

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای برنامه های فرهنگی وعقیدتی، بسیج و سپاه فتح اقدام به احداث ده باب مصلی در سطح استان کرد.

 

وی بیان کرد: مصلی  های استان،  70درصد پیشرفت فیزیکی  داشتند و در صورت تامین 60 میلیارد ریال اعتبار، تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

 

رنجبر تصریح کرد: در حال رایزنی، جهت تامین اعتبار در خصوص مصلی های استان هستیم که همه مصلی های استان را تا شش ماه آینده  تکمیل کنیم.

 

 رنجبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، افزود: اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی استان در سال  93  است که از همه توان و نیروها در این راستا استفاده می‌کنیم.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مصلی شهر دیشموک یک میلیارد و صدوپنجاه میلیون تومان هزینه داشت که فقط ششصد میلیون تومان آن از استانداری دریافت کردیم.

 

وی تشریح کرد: مصلی دیشموک با جذب اعتباری چهارصدمیلیون تومان تا شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید که پیمانکار وبسیج سازندگی بدون توجه به  کمبود اعتبار، در حال انجام کار است .

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان با بیان اینکه، مطالبات ما در خصوص مصلی های استان بیش از40 میلیارد ریال می باشد افزود: 60 میلیارد ریال  اعتبار جهت تکمیل این ده مصلی  در استان نیاز داریم  که در صورت مساعدت استانداری، انشاءالله بزودی این ده مصلی را تحویل خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام : و/آ

 

تصاویر زیر، بازدید مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح از روند پیشرفت مصلی بخش دیشموک می باشد.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک