آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1402 - 0:25   |   کد مطلب: 11142
تیم نفت و گاز گچساران در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته دوم کشور ، موفق به صعود به لیگ دسته یک شد.

تیم نفت و گاز گچساران امروز با تساوی مقابل شهدای بابلسر ۵۱ امتیازی شد و جواز صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را کسب کرد.

گچسارانی‌ها در حالی امروز چهارم اردیبهشت ماه جشن صعودشان به لیگ دسته اول را برپا کردند که فصل ۹۲- ۹۳برای نخستین بار به این رقابت‌ها راه یافته بودند، این تیم پس از چند سال انتظار با هدایت داریوش یزدی مقتدرانه و با اختلاف ۱۰ امتیازی از سایر مدعیان به لیگ یک صعود کرد.

نفت و گاز گچساران در مسابقات امسال با ۱۵ برد،۶ تساوی و تنها سه باخت موفق شد ۵۱ امتیاز کسب کند.

 

  این تیم با ۳۵ گل زده بهترین خط حمله گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور را در اختیار دارد و تیم رده چهارمی شهرداری نوشهر با ۲۷ گل زده دومین خط حمله قوی این گروه را به خود اختصاص داده است.

نفت و گاز گچساران با ۱۱ گل خورده در طول ۲۳ بازی بهترین خط دفاع این مسابقات را نیز در اختیار دارد و تیم‌های داماش گیلان و شهرداری بم نیز دیگر خطوط دفاعی خوب گروه دوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده اند.

این تیم همچنین با تفاضل گل ۲۴، موقعیت خوبی از این نظر هم دارد به طوری که تیم داماش گیلان با تفاضل گل ۱۳ در رده بعدی بهترین تفاضل گل این گروه قرار دارد.

نفت و گاز گچساران در حالی مسابقات فوتبال امسال را آغاز کرد که با میدان دادن به بازیکنان جوان و بومی سرمایه گذاری چندانی برای مسابقات امسال انجام نداده و ۷۰درصد از بازیکنانش بومی هستند، اما با بکارگیری یک سرمربی با تجربه در کنار انگیزه جوانی توانست نتایج خیره کننده‌ای کسب کند.

این تیم امسال با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان، آریوبام اسلامشهر هم گروه است.

قهرمان ۲ گروه لیگ دسته دوم فوتبال کشور به صورت مستقیم و همچنین برنده ۲ تیم رده دومی گروه‌های اول و دوم در دیدار پلی اف به لیگ یک صعود می‌کند.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله یکی از باشگاه‌های فعال و پرطرفدار جنوب کشور است، پیش از این تیم شهرداری یاسوج نیز در فصول قبل به عنوان نماینده این استان در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داشت، اما سرنوشت این تیم سرانجام به انحلال کشیده شد

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک