آخرین اخبار

21. دى 1401 - 23:58   |   کد مطلب: 11017
نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خانه ملت با اشاره به اینکه حمله به‌عین الا سد اقتدار ایران در جهان را مستحکم‌ترکرد گفت: عاملان و آمران شهادت حاج قاسم باید پاسخگوی جنایتشان باشند.

ساعت ۱و ۲۰دقیقه بامداد ۱۸ دی‌ماه صدای غرش موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان ساعتی که پنج روز قبل در پی حمله تروریست‌های جنایتکار آمریکایی خون پاک سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی و همرزمانش را بر زمین ریختته شد، فقط چند روز بعد از این جنایت سیلی سختی بر گروه تروریستی آمریکایی نواخته شد.

عین‌الاسد دومین پایگاه راهبردی و مهمترین مرکز شنود و طراحی عملیات نیرو‌های تروریست آمریکایی در منطقه به شمار ‌‌می‌آمد. این مکان همان پایگاه قادسیه در دوره صدام دیکتاتور است که آمریکایی‌ها صد‌ها میلیون دلار برای توسعه و نوسازی آن هزینه کرده و همه هواپیما‌های بدون سرنشین و بالگرد های‌شان را به همراه بیش از چهار هزار نظامی در آن مستقر کرده بودند.

بلافاصله پس از این اتفاق رهبر معظم انقلاب در سخنانی بیان فرمودند؛ «دیشب یک سیلی به آمریکا‌زده شد؛ انتقام بحث دیگری است.»

در این عملیات ده‌ها فروند موشک زمین به زمین پایگاه اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به عین‌الاسد را در هم کوبیدند تا وعده‌ای را که فرمانده سپاه سردار سلامی در گلزار شهدای کرمان در زمان تشیع و تدفین سردار سلیمانی به مردم داده بودند محقق کنند.«حرف آخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم، انتقامی سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام‌کننده، مطمئن باشید آرام باشید. »

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آغاز راه انتقام سخت خود از رژیم تروریستی آمریکا همزمان با تحقق این وعده صادق بیانیه‌ای، برای التیام قلوب داغدار ملت ایران و همه مظلومان منطقه که در عزای حاج قاسم به خشم آمده بودند صادر کرد بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ۴‌بندی خودبه شیطان بزرگ رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار داد که؛

«۱- به شیطان بزرگ، رژیم صفاک و مستکبر آمریکا هشدار می‌دهیم هر شرارت مجدد و تجاوز یا تحرک دیگر با پاسخ دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

۲- به دولت‌های متحد آمریکا که پایگاه‌های خود را در اختیار ارتش تروریستی این کشور قرار داده‌اند اخطار داده می‌شود هر سرزمینی، به هر ترتیب مبدا اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه علیه جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، هدف قرار خواهد گرفت.

۳- به هیچ وجه رژیم صهیونیستی را در این جنایات جدای از رژیم جنایت کار آمریکا نمی‌دانیم.

۴- به مردم آمریکا توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از خسارت‌های بیشتر، سربازان آمریکایی را از منطقه فراخوانده و اجازه ندهند با نفرت افزایی روز افزون رژیم ضد مردمی حاکم بر ایالات متحده جان نظامیان آن کشور بیش از این به خطر افتد. »

پایگاه عین الاسد آنچنان برای آمریکا مهم و حیاتی بود که مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا برای سرکشی به سربازان آمریکایی به این پایگاه سفر کرده بوند و نیز در در روز‌های پایانی دسامبر ۲۰۱۸ ترامپ همراه همسرش شبانه و مخفی به آنجا رفته بودند.

نایب رئیس دوم کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خانه ملت به صبح زاگرس گفت: حمله به عین الاسد، تنها چند روز پس از شهادت سردار سلیمانی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی پس از این واقعه در جهان مستحکم‌تر کرد. درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد نشان از توانمندی و دقت تجهیزات نظامی ایران دارد این اقدام همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تنها یک سیلی بود و انتقام جمهوری اسلامی به جای خود محفوظ است و اینگونه نیست که باگذشت زمان به فراموشی سپرده شود و انتقامی صورت نگیرد.

محمدحسن آصفری با اشاره به اینکه امروز قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه دفاعی و موشکی قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست افزود: دشمن باید بداند با شهادت سردار سلیمانی اراده قوی در میان جریان جبهه مقاومت از همه ادیان و مذاهب در مقابل گروه‌های تکفیری و در رأس رژیم کودک‌کش صهیونیستی شکل گرفت و تمام عاملان و آمران شهادت حاج قاسم، آمریکای جنایتکار و تروریست و هم دستانتش باید پاسخگوی این جنایت باشند.

این پایگاه برای آمریکایی‌ها آنقدر مهم بود که رئیس جمهور تروریست وقت آمریکا قبل از ویرانی آن گفته بود؛ « اگر قرار است آمریکایی‌ها از آن خارج شوند باید عراقی‌ها هزینه ساخت و نوسازی آن را بپردازند». امریکای جنایتکار و همدستانش باید بدانند موشک باران عین الاسد تنها یک سیلی از ملت ایران بود. و خط نشان سردار سلامی انجا که گفت: «انتقام می‌گیریم، اما اگر حرکتی دیگری انجام دهند، آنجا را که دوست دارند و به آن عشق میورزند به آتش می‌کشیم» موجب شد آمریکا علی‌رغم همه خط نشان کشیدن‌هایی که بعد از ترور سردار سلیمانی انجام داده بود عقب بنشیند و جرات عرض اندام در مقابله به مثل با ایران را نداشته باشد چون به خوبی دریافت که زمان بزن در رو تمام شده است اگر یکی بزند ده‌تا خواهد خورد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک