آخرین اخبار

24. آبان 1401 - 7:27   |   کد مطلب: 10921
برخی شهروندان دهدشتی و بیمه شدگان تامین اجتماعی از نحوه و نوع خدمات درمانگاه تامین اجتماعی این شهر گلایه مندهستند.

همه ما فشار هزینه های سنگین بیمارستان و درمان، خرید دارو و ... در طول زندگی به نوعی تجربه کرده ایم . می توان گفت یکی از اهداف انواع صدور بیمه های درمانی، کمک به کاهش فشار و کاستن هزینه های سنگین از دوش بیمه شدگان است.

 

 

 

در همین راستا سازمان تامین اجتماعی با توجه به مشکلات درآمدی و هزینه های درمان بیماری هموطنان، نقس عمده ای در تامین مخارج بیمه ها دارد و بیمه‌شدگان انتظار دارند این سازمان بیش از پیش به آنها توجه کنند.

 

 

 

 شهروندان کهگیلویه ای بیمه‌ شده تامین اجتماعی با گلایه از فضای درمانی و تهیه دارو،کمبود پزشک و ... به خبرنگار صبح زاگرس گفتند: افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، ماهانه مبلغی برای بیمه پرداخت می کنند، اما به وقت احتیاج این بیمه کمک زیادی در تامین برخی هزینه ها نکرده و آنها باید به صورت آزاد حساب کنند.

 

 

 

شهروندان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در ادامه : برخی پزشکان یا دروخانه ها با بیمه تامین اجتماعی قرارداد ندارند و باید هزینه های درمانی را ازاد حساب کنیم. ما ماهانه بیمه پرداخت نمی کنیم که هزینه های درمانی ازاد حساب کنیم!

 

 

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در این رابطه با اشاره به اینکه در زمان پیک بیماری ، به دلیل مراجعات زیاد با مشکل موجهه می شویم گفت: خدمات تامین اجتماعی در هر استان به ۲ صورت، یکی مستقیم که در مراکز خدمات انجام می شود و دیگری به صورت غیر مستقیم بوده که با تمام مراکز دولتی و خصوصی قرارداد داشته و بیمه شدگان می توانند مراجعه کرده و از مزایای بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند.

 

 

 

محمدیان با اشاره به اینکه سطح خدمات در مراکز بخش مستقیم، به تعداد بیمه شده هر شهر و استان بستگی دارد افزود: در استان کهگیلویه وبویراحمد بر اساس نظام سطح بندی هیچگونه کسری نداریم هر چند پیگیر توسعه مراکز هستیم.

 

 

 

وی با تاکید بر اینکه در خصوص وضعیت دارویی کسری هایی داریم تصریح کرد: داروخانه‌های خصوصی هم در برخی اقلام مشکل دارند که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که انجام شده در هفته های پیش رو مشکلات و کسری ها مرتفع شده و دیگر شاهد کمبود ها نباشیم.

 

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک