آخرین اخبار

24. شهريور 1401 - 10:11   |   کد مطلب: 10844
زخم کنده کاری اداره آب و فاضلاب از شکستگی های لوله های آب تا طرح فاضلاب های شهری بر تن بی جان و نحیف دهدشت در یک دهه اخیر خود نمایی کرده و هر روز داد و فریاد شهروندان بلند شود.

خیابان های درون شهری شریان ها حیاتی  هر شهری هستند و اگر مشکل و نقصی آن وجود داشته باشد،  رفت و آمد در شهر به مشکل تبدیل خواهد شد که این معضل موجب گلایه  اعتراض شهروندان را در پی خواهد داشت.

---

متاسفانه  ادارات خدمات رسان نقش زیادی در بروز و ظهور مشکلات  شهرها را به خود اختصاص دادند و همیشه نوک پیکان اتهامات را به سمت دیگر نهاد ها مثل شهرداری ها نشانه می روند و مطالبات مردم در میانه این پاسکاری ها  گم و به فراموشی سپرده می شود.

 

در شهر دهدشت در یک دهه اخیر  زخم کنده کاری اداره آب و فاضلاب از شکستگی های لوله های آب تا اجرای طرح فاضلاب های شهری بر تن بی جان و نحیف این شهر خود نمایی می کند و موجب شده که  هر روز داد و فریاد شهروندان بلند شود.

 

---

در برخی خیابان های  دهدشت، جلوی مدارس این شهر شاهد کنده کاری بیش از یکی ۲سال حفاری های طرح شبکه فاضلاب شهری هستیم که روکش این کنده ها از سوی متولیان امر رها شده و اصلا فکری برای آسفالت انها نشده است.

 

سرپرست فرمانداری کهگیلویه  در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با انتقاد از حفاری‌های اداره آب و فاضلاب در شهر دهدشت گفت:  در برخی خیابان های شهر عملیات حفاری انجام شده و روزها و ماه ها بدون هیچ اقدامی رها شده و پروسه طولانی شده است.

---

عبدالعزیز موسوی افزود: حفاری و کنده‌کاری‌های رها شده به یک  معضل برای شهروندان تبدیل شده است و عبور و مرور در برخی خیابان ها و معابر شهر با مختل مواجه کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه  برای یک مدیر اسلامی  بهترین مصداق خدمتگزاری خدمت همراه با احساس مسئولیت است  گفت: متولیان دستگاه های خدمات رسان کارهای عقب مانده در خصوص کنده کاری ها را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند که وقت برای استراحت نیست و باید مسئولانه، فداکارانه و متعهدانه در میدان بود که افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد مدیران  طی بازدیدهای میدانی مهم است و نظر سنجی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد :با وجود اینکه ادارات خدمات رسان  پای کار هستند ولی به دلیل برخی ناهماهنگی ها ، روند اقدامات و برنامه ها اغلب از سرعت رضایت بخشی برخوردار نیست.

 

---

وی ابراز داشت: مدیر بودن در مفهوم انقلابی گری و ماهیت انقلاب اسلامی به معنای رئیس بودن و احساس مدیریت بر یک مجموعه بر اساس ساعت کاری و وقت مشخص نیست بلکه از نظر مفهوم انقلابی وی یک مسئول است و باید مسئولانه و با تعهد و عشق شبانه روز در تلاش و کار و خدمت باشد.

 

 

با این تفاسیر با نزدیک شدن به بازکشایی مدارس می‌طلبد این مهم سریعتر از سوی متولیان امر در دستور کار قرار گیرد و دیگر شاهد کنده های رها شده چند ساله آب و فاضلاب و دیگر دستگاه های خدمات رسان در شهر نباشیم.

 

 

تصاویر تکمیلی: 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک