آخرین اخبار

2. مرداد 1401 - 18:09   |   کد مطلب: 10775
در بازدید مسئولان چرام؛
بررسی مشکلات روستاهای سرفاریاب
فرماندار چرام به همراه مسئولان این شهرستان از برخی روستا‌های کمتر برخوردار بخش سرفاریاب بازدید کردند.

اعضاء شورای اداری شهرستان چرام در این سفر از روستا‌های دلی جی، جهان آباد، خلیفه ای، امامزاده اسماعیل، دهنو اسلام آباد، ده چات، شهرک نهم، گرگیو (جمال آباد)، بهمن یاری و میرعلی محمد بازدید کردند.

فرماندار چرام در این بازدید گفت: مسئولان در این سفر یک روزه ضمن شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این روستا‌ها در زمینه های کشاورزی و دامداری ، با مشکلات و نیازمندی‌های ساکنان این تعداد روستا در زمینه‌های مختلف آشنا شدند.

عبدالرحمان توفیقیان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی روستا‌های مورد بازدید، تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم برای توسعه دامداری و کشاورزی بویژه کشت گیاهان داروئی می‌تواند در خصوص مهاجرت معکوس اهالی این روستا‌ها موثر باشد.

توفیقیان با بیان اینکه رفع مشکلات و نواقص مربوط به شبکه‌های آب آشامیدنی ، شبکه های توزیع برق و همچنین رفع مشکلات معابر روستاها و راه‌های بین روستایی از مطالبات عمده مردم این روستا‌ها است، اضافه کرد: مشکل شبکه‌های توزیع آب در روستا‌های دهنو، دلیاسیر، ده خلیفه‌ای و محله اسلام آباد مشایخ در شهر سرفاریاب به زودی رفع خواهد شد و برای بقیه روستا‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به محرومیت و نیازمندی‌های جدی که در روستاهای بازدید شده وجود داشت تلاش خواهیم کرد تا با بهبود وضعیت راه‌ها در آینده نزدیک شاهد تغییرات اساسی و رونق در این مناطق باشیم.

همچنین در سفر یک روزه اعضاء شورای اداری شهرستان چرام با برپایی میز خدمت در محل مصلای نماز جمعه سرفاریاب که با شرکت دستگاه‌ها دولتی از جمله فرمانداری، بخشداری، ستاد نماز جمعه، سپاه ناحیه و حوزه مقاومت، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، شورای اسلامی و شهرداری، راهداری، شرکت توزیع نیروی برق، کمیته امداد امام (ره)، بهزیستی، شرکت گاز، آب و فاضلاب، جهاد کشاورزی، آموزش و پروش، دامپزشکی، ورزش و جوانان، منابع طبیعی و مخابرات شهرستان درخواست‌های مردم به صورت حضوری بررسی و راهکار‌های لازم ارائه شد. 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک