آخرین اخبار

1. تير 1401 - 21:09   |   کد مطلب: 10671
قابل توجه مسئولان مخابرات و فناوری اطلاعات؛
همراه همراهی نمی کند/ سیگنال‌ها از غرب تا شرق دهدشت به مقصد نمی‌رسد
یکی از مشکلات اساسی شهرستان کهگیلویه و روستاهای حومه آن آنتن دهی تلفن همراه و عدم دسترسی مناسب به اینترنت با کیفیت است که گلایه ساکنان آنها را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه ؛ از آنجایی که در عصر ارتباطات و تکنولوژی قرار داریم و وارد قرن ۱۵ شده ایم و هر روز شاهد پیشرفت روز افزون در زمینه اینترنت هستیم، اما در شهرستان کهگیلویه ساکنان حومه غربی و شرقی دهدشت از داشتن اینترنت پر سرعت محروم بوده و داشتن زیر ساخت های مخابراتی به آرزوی دیرینه برای مردم این مناطق تبدیل شده است.

 

یکی از ساکنان روستای حومه شرقی دهدشت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره نبود اینترنت در این منطقه گفت: متاسفانه از مرکز شهر هر چه فاصله بگیریم  ساکنان  روستاها این حومه با مشکل اختلال در آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت مواجه هستند.

 

وی افزود: بارهای بار در دولت های گذشته مشکل را از به بخشداری ، فرمانداری و ... اطلاع داده ایم اما تا کنون برای حل این مشکل چاره جویی انجام نشده است.

 

 آقایی از ساکنان حومه غربی دهدشت نیز در همین خصوص گفت: در اکثر نقاط منطقه دکل شبکه های تلفن همراه نصب نشده و اگر هم جایی دکلی نصب شده است جانمایی اشتباه بوده و فقط از چند پارچه ابادی کنار هم، فقط یک یا ۲ روستا آن هم به صورت ضعیف اینترنت وجود دارد  که مردم همواره از نبود اینترنت در این منطقه گلایه مند هستند.

 

 

سرپرست فرماندار کهگیلویه نیز در همین خصوص با اشاره به اینکه تمام نقاط کهگیلویه آنتن دهی ضعیف است گفت: مردم با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه هستند و هر جا می رویم آنتن دهی و اینترنت ضعیف است و نیاز است دستگاه های متولی پای کار بیایند.

 

عبدالعزیز موسوی شرایط انتن دهی و اینترنت تمام روستاهای کهگیلویه را افتضاخ خواند و افزود:در ۱۰ کیلومتری دهدشت مردم حتی مشکل انتن دهی شبکه دارند.

 

وی تصریح کرد: مخابرات موظف است هر جا دکل و سایت دارد این سایت را پوشش دهد و تقویت انها را در دستور کار قرار دهد و نواقصات را رفع کند چرا که غالب مردم همراه اول دارند چه کسی باید جوابگوی آنها باشد.

 

انتظار می رود در عصر ارتباطات و تکنولوژی مسئولان استانی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد، مدیرعامل شرکت مخابرات استان و  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشوری  چاره ای اساسی برای رفع این معضل به صورت کارشناسی شده اندیشیده و اقدام کنند تا به دلیل ضعف در زیرساخت های تلفن همراه و اینترنت  مردم از روستاها  به شهرها کوچ نکنند که این خود معضلی بیشتری برای حاشیه نشینی در شهرها  به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک