آخرین اخبار

23. خرداد 1401 - 18:59   |   کد مطلب: 10653
سرپرست فرمانداری کهگیلویه از تجهیز خبازی‌ها شهرستان به دستگاه کارتخوان‌نان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی عرضه نان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ سرپرست فرمانداری کهگیلویه در حاشیه اجرای این طرح در دهدشت  گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته دستگاه کارتخوان با حضور کارکنان فرمانداری و با همکاری اداره غله و خدمات بازرگانی استان، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و ... در نانوایی های سطح شهرستان  نصب و آماده بهره برداری شده است. 

 

 

 

عبدالعزیز موسوی افزود: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی ها به دستگاه های کارتخوان مخصوص صورت می گیرد و مردم می توانند نان مورد نیاز خود را از طریق کلیه کارت های بانکی بدون افزایش قیمت نان و بدون سهمیه بندی خریداری کنند.

 

 

 

وی جلوگیری از گرانفروشی، قاچاق آرد و تخصیص آرد بر مبنای فعالیت نانوایی ها با توجه به ابزارهای نظارتی سامانه یاد شده را از مهمترین نقاط قوت این طرح برشمرد.  

 

 

 

موسی ادامه داد:با اجرای این طرح از مصارف غیر معمول آرد جلوگیری خواهد شد و مشخص می‌شود که نانوایی‌ها چه میزان عرضه نان داشته‌اند و به چه میزان آرد نیاز است تا بتوان آنرا مدیریت کنند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: هم اینک کار توزیع دستگاه کارتخوان در شهرستان توسط بانک سپه در حال انجام است.

 

 

 

سرپرست فرمانداری کهگیلویه اضافه کرد: با اجرای این طرح هیچ تغییر خاصی در ارائه نان به مردم ایجاد نخواهد شد و نان به قیمت فعلی در بین مردم عرضه خواهد شد.

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک