آخرین اخبار

20. خرداد 1401 - 23:27   |   کد مطلب: 10649
با راه اندازی و نصب چیلرهای سرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت ، بیماران این بیمارستان با گرما خداحافظی می کنند.

با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی چیلرهای سرمایشی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت رسما افتتاح و مورد بهره برداری نهایی قرار گرفتند.

 

 

 

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در این آئین ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات همه کسانی که با جدیت هرچه تمام‌تر در مدت زمان کوتاهی نسبت به خرید، نصب و راه‌اندازی نهایی چیلرهای بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تلاش کردند، گفت: امروز و با بهره‌برداری نهایی از این سیستم پر قدرت سرمایشی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در بحث تجهیزاتی و رفاهی این بیمارستان که همان مسئله تامین سرمایش لازم برای بخش های مختلف بیمارستان بود مرتفع شده است.

 

 

 

حجت‌الاسلام محمد موحد افزود: برای تامین اعتبار لازم جهت خرید این چیلرها تلاش‌های زیادی صورت گرفت که از آن جمله می‌توان به دیدارها و رایزنی‌ها با شخص وزیر بهداشت اشاره کرد که طی آن دیدار مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال جهت این امر اختصاص یافته و به مدیران کل ستادی وزارت بهداشت ابلاغ و مابقی نیز با مساعدت ویژه دانشگاه علوم پزشکی استان تامین گردید.

 

 

 

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد نیز با اشاره به اهمیت و ضرورت توسعه تجهیزاتی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با توجه به حوزه تحت پوشش آن گفت: چیلرهای این بیمارستان با ظرفیت ۶۰۰ تن و با اعتباری بالغ بر یکصد و چهل میلیارد ریال در راستای تامین سرمایش مطلوب بخش‌های مختلف بیمارستانی نصب و راه‌اندازی شد.

 

 

 

غلام نژاد افزود: با نصب و راه‌اندازی این چیلرها تحول چشمگیری در حوزه تاسیسات بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت به ویژه در بحث تامین، تجهیز و توسعه سرمایش این بیمارستان با توجه به طول دوره گرما در شهرستان کهگیلویه صورت خواهد گرفت.

 

 

 

وی تصریح کرد: طی چند ماهه اخیر عزم مسئولین دانشگاهی حوزه سلامت استان با همراهی، جدیت و پی گیری‌های نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، در راستای برطرف نمودن مشکل سیستم سرمایشی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت موجب شد تا این مهم با اختصاص بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور خرید دو دستگاه چیلر با ظرفیت هر کدام ۳۰۰ تن و نصب و راه اندازی آن در مدت زمان کوتاهی عملیاتی شده و به بهره برداری نهایی برسد.

 

 

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک