آخرین اخبار

21. آذر 1400 - 8:04   |   کد مطلب: 10220
هنوز هم مخروبه های در کوچه ها و خیابان های شهر دهدشت وجود دارد که پاتوقی امن برای معتادان در این شهر تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ در دهدشت مناطقی وجود دارد که با معضلات اجتماعی دست و پنجه نرم می‌‌کند و با انواع آسیب‌‌ها و ناهنجاری‌‌ها دست به گریبان است.

در این شهر  محله هایی وجود دارد  که محل تجمع معتادین شده است و بارها  اصناف، کسبه و شهروندان  شاهد ساختار هنجار شکنانه‌‌ای در آن بودند و با اطلاع نیروی انتظامی یا به منطقه اعزام نمی شوند یا هم کارهای صورت گرفته جوابگو نبوده و بعد رفتن ماموران دوباره به محل و پاتوق بر می گردند.

 بازار روز دهدشت  یکی از این مناطقی است که با توجه به وجود مخروبه ای قدیمی در آن و همسایگی بازارچه خیاطی زنانه و بقیه کسبه  پاتوقی امن برای معتادان و فروشندگان مواد مخدر شده است و موجب سلب اسایش از ساکنان این مکان کرده است.اهالی بازار روز و شهروندان گذری از مسیر این مکان از وضع نا به هنجار آن به ستوه آمدند.

بازاریان اعلام می کنند نمی توانند مغازه خود را  بدون نگهبان رها کنند چرا که در وقت تعطیلی با توجه به اینکه اکثر مغازه های بازار روز بدون درب بوده  مورد سرقت این افراد قرار می گیرند.

۱۳مهرماه ۱۴۰۰ عبدالله سعادتیان دادستان عمومی و انقلاب وقت شهرستان کهگیلویه در بازدیدی به همراه معاون شبکه بهداشت و معاون شهرداری از این مخروبه دیدن کرد و گفت: بافت فرسوده و غیرمسکونی مخروبه بازار روز دهدشت که به محلی برای پاتوق معتادان متجاهر تبدیل شده‌ با همکاری شهرداری تخریب می‌شود.(اینجا بخوانید)

حال بعد از گذشت بیش از دو ماه از دستور تخریب این ساختمان ، بازاریان و کسبه همچنان چشم انتظار تحقق این وعده هستند.

این معضل سالهاست در این منطقه در مقابل دیدگان مدیران شهری در حال انجام است و معلوم نیست مسئولان این شهرستان چرا چشمان خود را در برابر این ناهنجاری‌ بد اجتماعی بسته و برای انجام چه اموری بر سر کار آمدند و حقوق دریافت می کنند!

 شهروندان از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تقاضا دارند به این مورد ورود کرده و تخریب این مکان سریعتر در دستور کار قرار داده و کسبه، بازاریان و حتی عابران در  گذر  از مسیر به راحتی و خیال راحت در تاریکی هوا و ساعات خلوت عبور کنند. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک