آخرین اخبار

8. آبان 1401 - 11:15   |   کد مطلب: 10889
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه انتقام خون شهدایمان را از دشمن خواهیم گرفت گفت: دانش آموزان و شهروندان یاسوجی علیه دشمن و اغتشاشگران حماسه آفریدند.

 گرفت و آمریکا می داند این ملت شکست ناپذیر و مقاوم است گفت: فکر کردید می توانید با چهار اوباش انقلاب را به زمن بزنید ، ما تا اخرین قطر خون که در بدن داریم تا این پرچم را به دست صاحب اصلیش تحویل بدهید به شما مبارزه خواهیم کرد.

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با دورد به رهبر معظم انقلاب، پرچم دار مومنان در مقابل ایادی شرک در دنیا و تقدیر از مردم با بصیرت شهر یاسوج گفت: اجتماع بزرگ شهروندان یاسوجی برای وداعی با شکوه با شهدای مظلومی که به جرم مسلمان بودن در یک مکان مقدس به رگبار بسته شدند خاری در چشم دشمنان است.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن به کشتن ایرانی ها افتخار و آن را سربلندی می داند ابراز داشت: هیچ کس نمی تواند بگوید شهدای شاهچراغ یک اسلحه ای در دست داشتند و انتقامی که از ما می گیرند برای ایرانی بودند ما است.

 

 

سید علی احمد زاده با تاکید بر اینکه تروریست ها در شاهچراغ نگفتند شناسایی کنید ببینم چه کسی طرف دار انقلاب و چه کسی دشمن نظام است و دشمن فرقی برایش نمی کند فقط می خواهد ایرانی کشته شود گفت: دشمن با به صحنه اوردن همه توان خود امکان اینکه از ایران یک سوریه و عراق دیگر بسازد دل سرد شده است و وقتی دید کار به جای نمی برد دست به ترور کودکان، زنان و جوانان بیگناه زد.

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی دشمن را در جنگ سکست دادیم و فهمیدند نمی تواند کاری کند به فتنه های داخلی روی اورد چون از رو در روی به سپاه و ارتش ما دلسرد شده و نتوانست کار به جایی ببرد دست به این تفرقه زد.

 

 

 

احمد زاده تاکید کرد:دشمن بداند به عهدی که به پروردگار عالم و با امام راحل بستیم که از انقلاب خود دفاع خواهیم کرد و تا آخر از خون خود مایه می گذاریم .

 

 

 

وی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان ما همانند دوران دفاع مقس در صحنه های هستند گفت: بسیاری از این جمعیت نوجوانان ده هفتاد و هشتاد هستند که پای انقلاب هستند و ما از امام حسین یاد گرفته ایم که طفل شش ماه را به میدان بیاوریم .

 

 

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این دو شهید عزیزی که امروز در شهر یاسوج تشییع شدند و این حضور حماسی را دشمنان دیدند در اینکه راه شهدا استمرار خواهد داشت و از این خون های پاک نهال های از آن پا خواهد گرفت و انشالله وعده حکومت امام عصر ره خوهیم دید.

 

 

 

احمد زاده تصریح کرد: بوی عطر شهادت در استان ما پیچیده است و این شهید پروری استان مان را به همه شما تبریک و تسلیت عرض می کنیم که وداع با شکوه و حماسه سازی را در مرکز استان رقم زدید.

 

 

 

وی با اشاره به قول سرلشکر سلامی در انتقام از دشمن گفت:ما منتظریم که این سپاهیان و ارتشیان عزیزمان انتقام خون این شهیدان را بگیدند.

 

 

خبر در حال بروز رسانی است.....

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک