آخرین اخبار

21. مرداد 1401 - 17:41   |   کد مطلب: 10804
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌ها نماز جمعه قلعه رئیسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن‌انگیز است.

امام جمعه چاروسا در خطبه‌ها نماز جمعه قلعه رئیسی به سرگذشت یک شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد که شنیدن آن حزن‌انگیز است.

 

حجت‌الاسلام صلواتی با بیان این که نماز جمعه این هفته به یاد شهید «علی دلیر» ساکن روستای دولاب تلخ از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود گفت: شهیدی که اهل کسب حلال و زحمت و تلاش در جهت تهیه معاش خانواده و اهل احترام به پدر و مادرش بود.

 

وی افزود: این شهید به عنوان سرباز برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در کردستان شیمیایی می شود و گاز خردل سراسر وجود او را می گیرد و در نهایت از یک بیمارستان به دیگر بیمارستان‌ها در بین راه در اهواز غریبانه و مظلومانه به شهادت می رسد.

 

صلواتی ادامه داد: حتی بدن مطهرش در منطقه و استان دفن نشد و به صورت غریبانه ای در اهواز دفن می‌شود و بعدها اقوام و بستگانش متوجه می شوند لذا حق این بود در این سال‌ها مسئولان بنیاد شهید استان و شهرستان و حوزه مقاومت بسیج و ارتش جمهوری اسلامی یادواره ای در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید برگزار می کردند.

 

وی گفت: این شهید دختری دارد که در موقع شهادت ۶ ماه داشت امروز تنها خواسته اش از ارتش یگان اعزام کننده بابای شهیدش و دیگر نهادها شناسایی بابای شهیدش و اطلاع و آگاهی از یگان و نحوه شهادت و قبر و گلزار شهید است امیدواریم مسئولان تلاش کنند و مطالبه این دختر شهید را محقق کنند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک