آخرین اخبار

15. مرداد 1401 - 7:58   |   کد مطلب: 10795
یادواره سردار شهید والامقام «محمد اسلامیان» با عنوان شهید آبروی محله در سوق برگزار شد.

یادواره سردار شهید والامقام «محمد اسلامیان» با عنوان شهید آبروی محله در سوق برگزار شد.

---

 فرمانده تیپ ۴۸ فتح  کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره،  الگو  سازی زندگی شهدا برای جوانان را مهمترین اقدام جهادتببین در راستای گام دوم انقلاب عنوان کرد گفت: جان‌برکفان دفاع از کیان اسلامی همیشه برای خود الگویی از جنس شهدا انتخاب کرده و در تمام مراحل زندگی  الگوی رفتایی خود قرار می دهند.

 

سردار حسن حکمتیان با اشاره به اینکه شهید آرام زاده همواره شهید اسلامیان را به عنوان یک الگوی برجسته در عرصه نظامی و اخلاقی برای خود برگزیده بود، افزود: این شهید بزرگوار تمام تلاش خود را به کار می بست تا پا جای پای این شهید  گذاشته و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که شهادت  بود رسید.

 

وی در ادامه به پیشرفت های نظامی ایران و شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل در منطقه اشاره و تصریح کرد: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است که مصادیق اصلی این شکست ها  را در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ و ۱۲ روزه این رژیم غاصب می توان مشاهده کرد.

 

سردار حکمتیان عنوان کرد: شکست فضاحت بار آمریکا در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه، گرفتن هواپیمای نظامی گلوبال هاوک و هدف قرار دادن پادگان نظامی عین الاسد  از مصادیق بارز شکست های امریکا در منطقه است.

 

 

 
---

وی خاطرنشان کرد: دشمن این را فهمیده که تاب و توان جنگ و مقابله در جنگ سخت با ما را ندارد و در ادامه به جنگ نرم روی اورده است و با راه اندازی بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان، با ناتوی فرهنگی، شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی آرمان های ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال نامید کردن مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان ماست.

 

این مقام ارشد نظامی  همچنین به رشد ۱۱ برابری علمی ایران در جهان نیز اشاره و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه علمی در حوزه های نانو، فناوری و دیگر حوزه های علمی رشد قابل ملاحظه ای در چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی کسب کرده است.

 

سردار حکمتیان گفت:به برکت خون شهدا و رهنمودهای  رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می‌دهد.

 

وی با اشاره  تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین افزود:در عمر با برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌ها و خدمات فراوانی انجام شده و  به پیشرفت های بزرگی دست یافته ایم که باید برای جوانان برجسته سازی شده و در خصوص پیشرفت های علمی، نظامی،پزشکی و ... لازم است  برای مردم و نسل جوان تبیین و بازگویی شود.

 

---

 

گفتنی است سردار شهید «سیدمحمد اسلامیان» سال ۱۳۳۵ در شهرستان «کهگیلویه» به دنیا آمد و در دوازدهمین روز از اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی «شلمچه» به فض شهادت نائل امد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک